پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
عضو شورای شهر تبریز:
عجب شیر ما – عضو شورای تبریز گفت: باید به مدیریت شهری تأسف خورد که به فکر امروز و آینده شهر نیست چرا که با تخلفات صورت گرفته شهر را اداره می‌کنیم و از تخلفات ساختمانی جلوگیری صورت نمی‌گیرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، علی باغبان صبح امروز در سخنرانی پیش از دستور شورای شهر تبریز با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین اظهار داشت: شاهد عظمت روزافزون راهپیمایی اربعین در سال‌های متمادی هستیم که امسال نیز مجموعه شهرداری تبریز همانند قطره ای از دریا زحمات زیادی در این راهپیمایی انجام داد که امیدواریم سال‌های آینده نیز کارهای خوبی صورت گیرد.

وی با اشاره به حادثه اخیر برخورد دو قطار در تبریز افزود: این حادثه در مسیر زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) همه استان را تکان داد و موجب تأسف همه مردم ایران شده چرا که مردم انتظار چنین مسئله ای نداشتند که امیدواریم با مقصران این جریان به زودی برخورد شود.
عضو شورای شهر تبریز در ادامه با بیان اینکه شهرداری تبریز باید گزارش بودجه شش ماهه خود را به مردم ارائه دهد، ادامه داد: چندین مرتبه این مسئله طرح شده ولی هئیت رئیسه به این موضوع بی توجهی می‌کند اما انتظار می‌رود هر چه سریع تر گزارش بودجه شش ماهه شهرداری به مردم اعلام شود.
وی با بیان اینکه 55 درصد بودجه سال 95 تحقق یافته است، ادامه داد: 700 میلیارد تومان بودجه که 67 درصد به صورت نقدی و 33 درصد به صورت غیرنقدی از ردیف‌های درآمدی مناطق و مرکز تحقق یافته که اولین ردیف درآمدی شهرداری، صدور پروانه است.
باغبان به سایر ردیف‌های درآمدی شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: شهرداری تبریز150 میلیارد تومان از طریق ماده 100، 100 میلیارد تومان از طریق اخذ عوارض، 60 میلیارد تومان از طریق فروش اموال غیرمنقول و سایر موارد درآمدزایی می‌کند.
وی با بیان اینکه ماده 100 ردیف اول درآمدزایی 6 منطقه شهرداری تبریز را به خود تخصص داده است، ادامه داد: باید به مدیریت شهری تأسف خورد که به فکر امروز و آینده شهر نیست چرا که با تخلفات صورت گرفته شهر را اداره می‌کنیم و از تخلفات ساختمانی جلوگیری صورت نمی‌گیرد.
این عضو شورا در ادامه با اشاره به بودجه 96 شهرداری تبریز نیز تصریح کرد: باید و نبایدهای بودجه 96 باید در دستور کار شورای شهر قرار گیرد و تبریز 2018 ، بدهی‌ها و تعهدات شورای چهارم و اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت کاری قرار گیرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: