دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
فرمانده سپاه عاشورا:
عجب شیر ما - فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: یک نوع دو قطبی وجود دارد که آن هم دوقطبی انقلابی و ضدانقلابی است و افزون بر آن امروزه یکی از دوقطبی‌های دیگر، دوقطبی انقلابی‌گری و اشرافی‌گری است که باید با آن مبارزه‌ی جدی شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، سردار غلام عسگر کریمیان در مراسم اختتامیه‌ی هشتمین بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه (س) در تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: منظور از مردم سالاری دینی صرفاً شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی نیست بلکه منظور حکومت مردم بر مردم است.
وی افزود: مسئولان نیز باید در این راستا ساز و کار لازم را فراهم کند تا مردم‌سالاری دینی تحقق یافته و تصمیم گیرندگان نهایی، مردم باشند.
وی تأکید کرد: با استفاده از این راهکار و با پیروی از مثلث مقدس بنیانگذار کبیر انقلاب، رهبر معظم انقلاب و قرآن کریم می‌توان در همه‌ی عرصه‌ها اعم از نهضت نرم ‌افزاری، دفاعی و اقتصاد مقاومتی موفق شد.
سردار کریمیان با اشاره به بیانات رهبری، گفت: هر جا که به توصیه‌های گرانقدر امام (ره) و رهبری گوش جان سپردیم، موفقیت‌مان تضمین شد و هرگاه نیز خلاف آن عمل کردیم، نتیجه‌ی آن را مشاهده کردیم.
وی عنوان کرد: بسیج حرکتی احساسی محسوب نمی‌شود و اگر عده‌ای در زمان جنگ و تحت تاثیر احساسات بسیج شده و سپس جناح خاصی را در پیش گرفتند، بسیجی نیستند و بسیجی بدنه‌ی فعال ملت و جدا از هر جناحی است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه بسیج به بصیرت متکی است گفت: بسیج در نظامی‌گری خلاصه نمی‌شود و بسیج با هدف حفظ انقلاب در تمامی عرصه‌ها در جنگ سیاسی، نظامی و جنگ نرم خدمت رسانی کرده است.

وی تاکید کرد: اشراف اطلاعاتی در میان مردم جز با حضور بسیج امکان پذیر نیست و ضروری است تا در راستای هم‌افزایی لایه‌های مختلف بسیج، افزایش روحیه‌ی ایثار و شهادت در میان مردم و پیاده‌سازی مدل بسیج تلاش شود.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که امروزه شاهد آن هستیم، مدل بسیج کشور ما الگوی سایر کشورهای درگیر جنگ قرار گرفته است و اگر زمانی عراقی‌ها تحت فشار صدام به مخالفت با ایرانیان بر می‌خواستند، امروزه خود را فرزندان خمینی خوانده و با پیروی از الگوی بسیج در کشور ما، به مبارزه با تکفیری‌ها می‌پردازند.

سردار کریمیان بر لزوم تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورزی و حرکت بر مبنای برآوردهای دقیق توسط بسیج تاکید کرد و گفت: با عبرت از گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده، می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی یادآور شد: قدرت بازدارندگی کشور ما بر همگان اثبات شده است و حضور رهبری مقتدر و فرزانه نیز امنیت حاکم بر کشور را دوچندان تضمین می‌کند.

وی افزود: بالا رفتن توان اقتصادی، سیاسی و تسلیهاتی در کشور، تولید قدرت کرده و ترس دشمنان ما نیز از این ناشی می‌شود.

گفتنی است مراسم اختتامیه‌ی هشتمین بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه (س) در تالار وحدت دانشگاه تبریز و با حضور بسیجیان مخلص و مسئولان مربوطه برگزار شد و همچنین در این مراسم از خانواده‌های اهدا کننده‌ی اعضا تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها: سپاه ، بسیج ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: