دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
حاشیه های دیدار تراکتورسازی – صبا؛
عجب شیر ما - تماشاگران دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و صبای قم اعتراض شدیدی به وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز داشتند و خواستار استعفای مسئولان مربوطه شدند.

به گزارش عحب شیر ما به نقل از مهر، دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و صبای قم که از ساعت ۱۴:۳۰ امروز آغاز شد در نهایت با برتری تیم تبریزی و صعود این تیم به صدرجدول لیگ برتر به پایان رسید.

این دیدار جذاب و تماشایی حاشیه های جالبی داشت که یکی از همین حواشی به وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز مربوط می شود. تماشاگران بازی به شدت علیه مدیران ورزشی استان شعار دادند و خواستار آماده شدن این ورزشگاه برای میزبانی از بازی های تراکتورسازی شدند.

هواداران تراکتورسازی همچنین مصطفی آجرلو مدیرعامل تیمشان را به شدت تشویق کردند.

لک و هاشمی دو بازیکن صبا که سابقه بازی در تراکتورسازی را دارند پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند و با کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

خوش و بش مرفاوی و قلعه نویی قبل از آغاز بازی نیز یکی از نکات جالب این دیدار بود. همچنین عنایتی بازیکن کهنه کار و باسابقه لیگ برتر کشورمان نیز که در تیم صبا توپ می زند امیر قلعه نویی و رحمان رضایی را در آغوش کشید.

هواداران پرشور تراکتورسازی تشویق ویژه ای را برای ادینهوی برزیلی در نظر گرفته بودند که در چندین مرتبه آن را خواندند و با ابراز احساسات این مهاجم تیمشان روبه رو شدند.

خوشحالی جالب بعد از گل بازیکنان تراکتورسازی نیز یکی دیگر از حواشی بازی امروز بود که بازیکنان تراکتور بعداز به ثمر رسیدن گل دوم تیمشان توسط ایران پوریان به سبک مانکن خوشحالی کردند.

محمد ابراهیمی و محمد ایرا پوریان برای تراکتورسازی و احمد حسن زاده برای صبای قم در این دیدار گل زنی کردند.

Facebook Twitter Google+ اشتراک
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: