دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
عجب شیر ما - فرماندار عجب‌شیر با اشاره به نقش کارمندان بسیجی در تبیین فرهنگ بسیج گفت: این قشر فعال جامعه باید در راستای تبیین و حفظ ارزش‌های اسلامی، انقلابی و تفکر بسیج تلاش کنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سید شمس الدین مراثی روز دوشنبه در همایش بسیج کارمندان این شهرستان به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه روحیه جهادی باید در فضای نظام اداری جاری شود، افزود: تفکر بسیج اکنون سد محکمی در برابر دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی است.
وی با اشاره به فعالیت 10 پایگاه بسیج اداری در این شهرستان ادامه داد: بسیج از بدنه و متن مردم و با تفکر ولایت مداری تشکیل شده و این فرهنگ و تفکر متعالی باید در تمامی عرصه ها تداوم داشته باشد.
وی از بهره برداری 2 پایگاه بسیج اداری در مجتمع اداری و اداره برق در هفته بسیج امسال خبر داد و اضافه کرد: بسیج باید مانند دریایی خروشان، پربرکت و پر فیض در تمامی زمینه ها و در روح و روان ما جریان داشته باشد.
وی با بیان اینکه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و اهداف والای امام خمینی (ره) از وظایف مهم بسیج است، گفت: بسیجیان نهادها و دستگاه های اجرایی همگام با سایر اقشار جامعه با حضور در صحنه ها و احیای امر به معروف و نهی از منکر توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنند.
وی افزود: هفته بسیج بهترین فرصت برای گرامیداشت یاد و خاطره بسجیان دلاوری است که در هشت سال دفاع مقدس و سال های پس از آن برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی مجاهدت ها و افتخارات بسیاری را آفریدند.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه چند سال از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی می گذرد، با این طرح به صورت سلیقه ای برخورد می شود.
برچسب ها: بسیج ، عجب شیر ، فرماندار
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: