جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
عجب شیر ما - حدود 150 نفر از متقاضیان واحدهای مسکن مهر عجب‌شیر در اعتراض به مشکلات موجود این واحدها در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، صبح روز دوشنبه جمعی از متقاضیان واحدهای مسکن مهر 396 واحدی در اعتراض به عمل نکردن به تعهدات در این حوزه، در مقابل فرمانداری عجب‌شیر تجمع کردند.

جمعی از متقاضیان واحدهای مسکن مهر در اعتراض به شکایت مدیر عامل شرکت سازنده واحدها و صدور حکم جلب برای 100 نفر از ساکنان که برخی واحدها تکمیل نشده‌اند، پایین بودن کیفیت واحدها و عدم رسیدگی و پیگیری مسئولان شهرستان برای رفع آنها تجمع کرده‌اند.

سید شمس‌الدین مراثی فرماندار عجب‌شیر با حضور در جمع تجمع کنندگان در سالن اجتماعات فرمانداری، ضمن دعوت معترضان به آرامش، بیان کرد: این هم یکی از مشکلات مردم است که ما باید رسیدگی کنیم و تا اینجا هم پیگیر بودیم، مسکن مهر در کل کشور، دارای مشکلاتی است و در استان کمترین مشکل را شهرستان عجب‌شیر دارد.

وی افزود: ساخت مسکن مهر در این شهرستان در برخی از سایت‌ها با مشکل مواجه است و این مشکلات با راه حل محلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان، مالکان، پیمانکاران و بانک‌ها رفع شدنی است.

فرماندار شهرستان عجب‌شیر اظهار داشت: بر اساس قرارداد منعقد شده تعاونی‌های مسکن باید به تعهدات خود عمل کنند، مردم ساختمان‌ را از تعاونی‌‌ها تحویل گرفته و کیفیت و کمیت فیزیکی ساختمان را با قرارداد منعقد شده مطابقت داده و در صورت وجود نواقص تعاونی‌‌ها باید نواقص را رفع کنند.

وی از متقاضیان واحدای 396 واحدی ولایت خواست تا به تعهدات مالی خود عمل کنند، افزود: پیمانکار باید هر چه سریع‌تر نسبت به رفع نواقصات موجود در مسکن مهر اقدام و جهت جلوگیری از جریمه دیر کرد بانک، متقاضیان نسبت به اقساط بندی وام بانکی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: پروژه های مسکن مهر شهرستان زیرساخت های مناسبی ندارند که این امر به مشکلی برای مردم شهرستان ایجاد کرده که مسئولان استانی باید نسبت به آن اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان عجب‌شیر از اداره راه وشهرسازی خواست تا نسبت به عقد قرارداد پیمان در خصوص محوطه سازی با شرکت کوثر اقدام تا شرکت مربوطه عملیات محوطه سازی را بعد از عقد قرارداد آغاز کند.

مراثی افزود: محوطه سازی، افزایش قیمت و تقسیط وام‌های احداث مسکن مهر از مسایل و مشکلات صاحبان این واحدهای مسکونی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: ناتوانی متقاضیان در تامین هزینه‌ها و آورده شخصی، کمبود فضای آموزشی و فضای سبز، نبود واحدهای تجاری و دیگر سرانه‌ها از دیگر مشکلات مسکن مهر این شهرستان است.

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: