سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
در دیدار با رئیس سازمان زندان‌های کشور مطرح شد
عجب شیر ما – استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیگیری‌های سه سال اخیر در خصوص انتقال زندان مرکزی تبریز به خارج از شهر گفت: با وجود موافقت رئیس قوه قضاییه و اعلام آمادگی مدیریت استان، هنوز این کار عملی نشده است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، با اشاره به پیگیری‌های سه سال اخیر در خصوص انتقال زندان مرکزی تبریز به خارج از شهر اظهار داشت: با وجود موافقت رئیس قوه قضاییه و اعلام آمادگی مدیریت استان، هنوز این کار عملی نشده است.

وی با بیان این که خروج زندان از داخل شهر یکی از مطالبات مردم تبریز است، افزود: مدیریت استان آماده است با ایجاد ارزش افزوده برای زمین فعلی زندان، منابع مالی لازم برای ساخت زندان جدید را فراهم کند و در این خصوص هیچ محدودیتی نداریم.
جبارزاده از مدیرکل جدید زندان‌های استان نیز خواست موضوع انتقال زندان تبریز را به عنوان مأموریت اصلی خود تلقی کرده و همه همت خود را در این راستا صرف کند.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از همکاری و همدلی دستگاه قضایی استان با مجموعه دستگاه‌های اجرایی، گفت: امروز همه مسئولان استان همدل و هم‌صدا برای خدمت به نظام اسلامی و مردم تلاش می‌کنند و ثمره این همدلی حل بسیاری از مشکلات استان بوده است.
وی با اشاره به دستاوردهای استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر، گفت: با احداث مرکز ماده 16 و مراکز درمانی متعدد برای معتادان، ضمن جداسازی زندانیان مواد مخدر از سایر زندانیان که جزو ضرورت‌هاست، آذربایجان شرقی را به عنوان استانی بدون معتاد متجاهر معرفی و دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با اعتیاد را عملی کرده‌ایم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: