پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
عجب شیر ما – فرمانده انتظامی مراغه از کشف انبار قاچاق لوازم بهداشتی و دارویی در این شهرستان خبرداد و گفت: 500 میلیون ریال از این قبیل لوازم کشف و ضبط شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و در بازرسی از یک انباری موفق به کشف 320 قلم انواع لوازم بهداشتی و دارویی شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه یک نفر نیز به عنوان عامل اصلی انبار و نگهداری این کالاهای قاچاق دستگیر و جهت تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. 
*** باند سارقان دوربین های مداربسته در مراغه متلاشی شد
فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری و متلاشی شدن باند سارقان دوربین های مدار بسته این شهرستان توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر افزود: ماموران پلیس آگاهی مراغه در پی اطلاع از سرقت دوربین های مداربسته منازل مسکونی و ادارات در سطح شهر، عملیات شناسایی چهره از طریق فیلم ها دوربین های سرقت شده را در دستور کار قرار دادند و موفق به دستگیری اعضای باند سارقان شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات، یک نفر سارق و دو نفر مال خر به عنوان اعضای این باند دستگیر و به 11 فقره سرقت دوربین های مداربسته از منازل مسکونی، مغازه ها و ادارات این شهرستان اعتراف کردند.
*** جمع آوری 27 معتاد تابلو در مراغه
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: 27 معتاد تابلو در راستای اجرای طرح جمع آوری معتادان توسط ماموران نیروی انتظامی از سطح شهر مراغه جمع آوری شد.
سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر افزود: چهار نفر از این معتادان برای تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع و 23 نفر دیگر نیز به مراکز ترک اعتیاد این شهرستان تحویل داده شد.
وی اضافه کرد: طرح جمع آوری معتادان تابلو در راستای سالم سازی فرهنگی و اجتماعی شهر و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد در سطح شهر مراغه به صورت مستمر اجرا می شود.
برچسب ها: قاچاق ، مراغه ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: