جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
عجب شیر ما – تبریز چهار عنوان برتر مسابقه های المپیاد آتش نشانان کشور را کسب کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر اجرایی برگزاری یازدهمین المپیاد عملیاتی - ورزشی آتش نشانان و امدادگران کشور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تبریز در شش رشته ورزشی برگزار شده، موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقه های طناب کشی، نایب قهرمانی رشته های شنا و 4 در 100 متر امدادی و مقام سومی تخلیه اضطراری شد.

مطلبی با بیان اینکه در این رقابت ها یک هزار و 100 پرسنل آتش نشانی سراسر کشور شرکت کردند، اظهار داشت: این رقابت ها با شرکت 42 تیم از سراسر کشور که دو تیم آن از آذربایجان شرقی بود، برگزار شد.

مدیر اجرایی برگزاری یازدهمین المپیاد عملیاتی - ورزشی آتش نشانان و امدادگران کشور یادآور شد: 60 داور که 10 تن آنان از داوران بین المللی هستند در این رقابت ها مسئولیت قضاوت را بر عهده داشتند.

مطلبی با بیان اینکه ورزش جزء جدایی ناپذیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری هاست، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی از بدو استخدام تا آخرین روز بازنشستگی باید آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند تا در زمان های بحران مصدومان را از مهلکه نجات دهند.

وی گفت: به همین منظور به همت سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزرات کشور در سال 1379 کارگروهی با عنوان کارگروه آمادگی جسمانی با حضور کارشناسان ورزشی تهران، تبریز، کرج، مشهد و اصفهان تشکیل شده و آیین نامه مسابقات ورزشی در این کارگروه تدوین و امسال یازدهمین دوره این المپیاد در تبریز برگزار شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: