چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
عجب شیر ما – همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه آثار به یادگار مانده و عکس شهیدان با عنوان یاد یاران در عجب شیر گشایش یافت.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا،  رئیس آموزش و پرورش عجب شیر روز یکشنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه با گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و شهیدان هشت سال دفاع مقدس، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، معرفی فرهنگ مبارزه با استکبار به جوانان و انتقال تجارب دفاع مقدس از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

محمد علی صمد زاده افزود: ایستادگی در مقابل دشمن بعثی در سایه رهبری داهیانه امام خمینی (ره)، وحدت و همت مردم ایران و فرهنگ ایثار و شهادت به سرانجام رسید.
وی با بیان اینکه ملت ما در دوران دفاع مقدس ثابت کرد که از هیچ چیزی در راه مقابله با دشمن دریغ نمی کنند، افزود: ما به جهانیان ثابت کردیم که ایرانیان محکم و استوار از انقلاب دفاع می کنند و از هیچ دشمنی هراس ندارند.
صمدزاده با اشاره به اینکه ملت ایران معنویت را به عنوان یک سلاح جدید به دنیا معرفی کرد، افزود: مردم ایران ثابت کردند که معنویت، اتصال به خدا، اتصال به ائمه اطهار(ع) و توسل به دعاها فراتر از مادیات می تواند کشور و مردم را در مقابله با استکبار جهانی حفظ کند.
در این نمایشگاه که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان در محوطه آموزش و پروش عجب شیر گشایش یافت، بخشی از جانفشانی های سردار مدافع حرم شهید سید رضا مراثی در قالب عکس و متن به نمایش گذاشته شده است. 
به گزارش ایرنا سیدرضا مراثی از پاسداران بازنشسته شهرستان ملکان و برادر سیدشمس الدین مراثی/ فرماندار کنونی عجبشیر / در نبرد با تروریست های تکفیری حدود یک ماه پیش در سوریه به فیض شهادت نائل آمد. 
شهرستان عجبشیر با 85 هزار نفر جمعیت در فاصله 98 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد. 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: