پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
عجب شیر ما – معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: با میزبانی خبرگزاری ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دوره‌ی کارگاهی سه روزه عکاسی مستند اجتماعی برای عکاسان حرفه‌ای شمالغرب کشور برگزار می‌شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، منطقه ی آذربایجان‌شرقی، سید رضی آقاسیدیدر این خصوص گفت: با توجه به اهمیت آموزش عکاسان خبری حرفه‌ای در منطقه شمالغرب کشور، این کارگاه طی روز های پنجم الی هفتم آبان ماه سالجاری در محل دانشگاه علمی کاربردی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی، برگزار می شود.

وی اظهار کرد: اساتید این دوره از میان افراد صاحب‌نام بین المللی در حوزه عکاسی حرفه‌ای انتخاب شده اند.

وی افزود: عکاسان متقاضی شرکت در این کارگاه، باید رزومه ی کاری خود در قالب سه سطر ارائه کرده و 10 فریم از آثار مستند خود را تا تاریخ 20 مهر ماه سالجاری به آدرس ایمیلworkshoptabriz@gmail.com ارسال کنند. مجموع آثار ارسالی توسط اساتید بررسی شده و 20 نفر از برگزیدگان به کارگاه راه خواهند یافت.

آقاسیدی افزود: برای عکاسان شهرستانی شرکت کننده در کارگاه، محل اسکان در نظر گرفته شده است و همچنین یک روز از این کارگاه به صورت عملی در کنار دریاچه ی ارومیه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برای عکاسان شرکت کننده در این کارگاه، مدرک آموزش دوره عکاسی از طرف جهاددانشگاهی اعطاءمی‌شود و پس از پایان این ورک شاپ، یک نمایشگاه عکس از آثار کار شده در کارگاه توسط عکاسان شرکت کننده، توسط سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با امیر صادقی، دبیر اجرایی این کارگاه با شماره تماس 09147688047 و 04133321120تماس بگیرند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: