يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی خبر داد:
عجب شیر ما – مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی گفت: اولین نمایشگاه فروش محصولات دانش بنیان همزمان با چهارمین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی به عنوان یک رویداد مهم اقتصادی در عرصه توسعه وتجاری سازی فناوری در تبریز برگزار می شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از روابط عمومی استانداری، دکتر علی جهانگیری اظهار کرد: این نمایشگاه به همت منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی  و نمایشگاه بین المللی تبریز 20لغایت 23 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برپا می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد و امکان مبادله محصولات دانش بنیان ویژه شرکت های تولید کننده این محصولات و بسط و توسعه بازار عرضه وتقاضای فناوری و محصولات فناورانه در حوزه های مختلف است.

جهانگیری  دانش بنیان بودن را یکی از اولویت های اصلی  برای حضور در این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه از یکم مهر ماه آغاز و تا 30 مهر ادامه خواهد داشت ، در این نمایشگاه تمامی شرکت های دانش بنیان و آن دسته از صاحبان طرح های ثبت نام شده در چهارمین نمایشگاه فناوری های نو وپیشرفته ربع رشیدی که طرح های آنها در سطح توسعه بازار قرار گرفته است و از طریق کمیته فنی وارزیابی تایید شده است  اجازه حضور خواهند داشت تا در فضایی تخصصی به عرضه محصولات خود بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در این نمایشگاه رایگاه خواهد بود و علاقمندان برای حضور می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Hitec-tabriz.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: