يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
انتقام سخت سرخپوشان تبریزی از فوتبال مشهد
عجب شیر ما – تیم تراکتورسازی تبریز با برتری برابر تیم سیاه‌جامگان مشهد صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتبال کشور حفظ کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز عصر امروز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم سیاه‌جامگان مشهد بود که این بازی در پایان با سه گل به سود تیم تراکتورسازی تبریز به اتمام رسید.

پیش از آغاز این بازی سرخپوشان تبریزی که با 12 امتیاز در صدر جدول قرار داشتند به دنبال پیروزی بر تیم مشهدی بودند تا صدرنشینی خود را تداوم بخشند.

در دقیقه 3 بازی تراکتورسازی به گل زودهنگام دست یافت. خطای مدافعان تیم مهمان بر روی محمد ابراهیمی یک ضربه پنالتی برای تراکتورسازی به ارمغان آورد و محمد ایران‌پوریان بر خلاف حرکت دروازه‌بان توپ را وارد دروازه تیم مشهدی کرد تا نیمه اول با همین گل به سود تیم تراکتورسازی به اتمام رسد.

در نیمه اول تراکتورسازی چندین فرصت دیگر برای افزودن گل داشت که ضربات محمد ابراهیمی، نوری و شفیعی حاصلی برای این تیم نداشت.

در دقیقه 59 گل دوم این تیم تراکتورسازی به دست آمد. توپ‌ربایی بازیکنان این تیم و یک و دو ایران پوریان و حاتمی و شوت محکم مهاجم این تیم گل دوم را به دنبال داشت.

محمد ابراهیمی ستاره میزبان در این بازی در دقیقه 93 پایه گذار گل سوم تیمش شد. وی با یک پاس خوب، توپ را به مهدی کیانی رساند تا وی با شوتی دقیق گل سوم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

داور این بازی حسین زرگر ‌بود ‌و کمک‌های وی‌ محمدرضا ابوالفضلی و عسگر محمدی بودند.

زرگر در این بازی میثم حسینی و موسی ترائوره ‌‌از ‌سیاه جامگان و هادی محمدی ‌‌و سروش رفیعی از تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد و در دقیقه 82 با نشان دادن کارت زرد دوم ترائوره را از زمین مسابقه اخراج کرد.

تیم تراکتورسازی بعد از سه سال موفق شد برابر یک تیم مشهدی به برتری دست یابد.

با این نتیجه تیم تراکتورسازی با 4 پیروزی و 3 تساوی  و کسب 15 امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار خود دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: