جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
افتتاح ایستگاه میدان‌ساعت مترو تبریز در ۴ مهر و معرفی مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی تبریز، از مهم‌ترین اخبار امروز شهری استان آذربایجان شرقی بوده است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، صادق نجفی با بیان این‌که خوشبختانه در ماه‌های اخیر، شاهد یکی از کم‌نظیرترین دوره‌های توسعه پروژه مترو بوده‌ایم، اظهار داشت:  با مدیریت جهادی پروژه، تزریقات مؤثر مالی و مجاهدت شبانه‌روزی عوامل اجرایی، طبق قولی که به شهروندان عزیز داده‌بودیم، مترو در محدوده مرکزی شهر در مراحل تکمیلی اجرا واقع شده است.

وی افزود: پروژه مترو در سه ایستگاه میدان‌قطب، میدان شهید بهشتی و میدان ساعت در آستانه اتمام قرار گرفته و چهارم مهرماه، افتتاح می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه ایستگاه‌های یادشده از حیث تقسیم‌بندی، در رده ایستگاه‌های عمیق قرار گرفته‌اند، گفت: با این حال، تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارگران در روزهای گرم‌ تابستان، موجب شد پروژه، طبق برنامه، به نتیجه مورد نظر برسد.

وی ادامه داد: عملیات زیرساختی شامل ریل‌گذاری، بدنه‌سازی، ایمن‌سازی و سایر فضاسازی‌های لازم به پایان رسیده و سه ایستگاه اشاره‌شده، مهیای پذیرش واگن هستند.

نجفی با اشاره به اینکه بخش اصلی پروژه که همان اقدامات فیزیکی است، به پایان رسیده است، گفت: با این حال، پس از اجرای تست‌های گرم‌‌و‌سرد مورد نیاز برای سازگاری واگن‌ها با ریل‌گذاری‌ها، پروژه در محدوده مرکزی شهر، آماده خدمت‌رسانی خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که شهرداری، پروژه مترو را به عنوان یک پروژه حساس و توسعه‌محور مورد توجه قرار داده، افزود: در سه سال‌اخبر با تمهیدات ویژه‌ای که در خصوص تکمیل زیرساخت‌ها و تأمین واگن‌ها اندیشیده‌شده، این پروژه در آستانه تاثیرگذاری عملی قرار گرفته است.

معرفی مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی تبریز

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، طی حکمی از سوی شهردار کلانشهر تبریز، عبدالرحیم قاصدی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی تبریز منصوب شد.

جلسه شورای سازمان سازمان تاکسیرانی تبریز با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی، معاون حمل ونقل  ترافیک، مدبر معاون خدمات شهری و مدیرعامل  سابق سازمان تاکسیرانی تبریز برگزار شد.

عبدالرحیم قاصدی پیش از این معاونت اجرائی سازمان تاکسیرانی تبریز را بر عهده داشت.

اجازه نمی‌دهیم بحث‌های انتخاباتی، وارد کارزار خدمتگزاری شود

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز اظهار داشت: هم اکنون، برنامه‌های خدمت رسانی شهر به یکی از تاثیرگذارترین و حساس‌ترین دوره‌های خود رسیده است و در چنین فضای ارزشمندی، اجازه نمی‌دهیم بحث‌های سیاسی و حزبی، وارد کارزار خدمتگزاری شود.

وی با تاکید بر این که تمرکز مدیران اجرایی نباید مخدوش شود، متذکر شد:  مدیرانی که تمایلی برای حضور در عرصه انتخابات و فعالیت حزبی دارد، تا پایان شهریور استعفای خود را ارائه دهند و به علایق انتخاباتی خود بپردازند، در غیر این صورت، اجازه نمی‌دهیم برنامه‌های اجرایی شهر و امکانات و اموال شهرداری، مورد بهره برداری‌های انتخاباتی قرار گیرد.

شهردار تبریز یادآور شد: شهرداری تبریز، مانند انتخابات مجلس دهم، تمام ظرفیت‌های خود را معطوف مشارکت بانشاط شهروندان و استفاده منضبط از فضای تبلیغاتی شهر خواهد کرد؛ با این حال، بحث‌های حزبی و گروهی، نیازمند یک فضای دیگر است.

برچسب ها: مترو ، صادق نجفی ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: