چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - April 17 2024
کد خبر: ۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
عجب شیر ما - رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از پیشرفت 80 درصدی پروژه‌ی مجتمع پردیس فرهنگی سینمایی قدس خبر داد و گفت: به اصحاب رسانه و هنرمندان قول می‌دهیم که این طرح هم‌زمان با دهه فجر سال‌جاری افتتاح شده و مردم تبریز پس از سال‌های طولانی صاحب پردیس سینمایی خواهند شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، حسن میلانی اظهار کرد: این طرح از اواخر سال 93 اجرایی شده و بیش از نیمی از آن نیز طی شده است، پردیس سینمایی که در محل سینما قدس تبریز دایر می‌شود؛ مجهز به کافی‌شاپ و رستوران، هایپر‌مارکت، بخش عرضه کننده‌ی محصولات فرهنگی و سالن نقد فیلم خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به ساخت پردیس سینمایی در شهرستان مراغه، افزود: این پردیس سینمایی در ابعاد دوهزار متر بوده و دارای هفت سالن سینما، شهربازی، کتابخانه و هایپر‌مارکت می‎باشد که به راحتی می‌تواند اوقات فراغت خانواده‌ها را پر کند.

وی با بیان اینکه هنر سینما یکی از با نفوذترین ابزارهای رسانه‌ای محسوب می‌شود، بیان کرد: متاسفانه این هنر مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان قرار گرفته و ما نیز میراث‌دار بی‌کفایتی مسئولان سابق هستیم.

میلانی خاطر نشان کرد: ما نگاه مقدس و ویژه‌ای به این هنر داشته و به هنرمندان این وعده را می‌دهیم که در ماه‌های آینده شاهد احیای هنر سینما خواهند بود.

لازم به ذکر است سینماهای 29بهمن و انقلاب در تبریز و سینما ارشاد در مراغه به مناسبت روز سینما، 21 شهریورماه به اکران رایگان فیلم‌های سینمایی می‌پردازند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: