سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
عجب شیر ما - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره ملی صنعت چاپ در تبریز خبر داد.
جشنواره ملی صنعت چاپ در تبریز برگزار می شودبه گزارش عجب شیر ما به نقل از روابط عمومی ارشاد،  "محمدحسن چمیده فر" ضمن تبریک یازده شهریور روز ملی صنعت چاپ به فعالان این عرصه، تبریز را مهد این صنعت عنوان کرد و گفت: یازدهم شهریور روز جهانی صنعت چاپ نام‌گذاری شده و در حوزه ی چاپ و نشر که از با اهمیت ترین امور در عصر حاضر محسوب می شود، تبریز به عنوان بنیانگذار صنعت چاپ در ایران به دنبال بازیابی جایگاه خود است.

وی گفت: در این همایش یک روزه ضمن بررسی توانمندی های صنعت چاپ استان، فعالان و دست اندرکاران این صنعت به بحث و تبادل نظر درخصوص مسائل و مشکلات و نیز فعالتر سازی این صنعت می پردازند.

وی افزود: امسال جشنواره ملی صنعت چاپ به صورت نمادین و با رویکرد دویستمین سال آغاز صنعت چاپ در تبریز برگزار می شود.

چمیده فر، همچنین روز ملی صنعت چاپ را فرصت مغتنمی برای تجلیل از تلاشهای بی‌وقفه خادمان این عرصه عنوان  کرد و گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره از فعالان و پیشکسوتان و نوآوران  حوزه‌ی چاپ و نشر و صنایع وابسته ی استان نیز تجلیل خواهد شد.

براساس این گزارش جشنواره روز ملی صنعت چاپ با حضور استاندار آذربایجان شرقی، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اصحاب چاپ و نشر، شانزدهم شهریورماه سال جاری ساعت ١٧ در محل مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز  برگزار می‌شود.

برنامه یاد  شده با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (ادارکل چاپ و نشر)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اتحادیه چایخانه داران استان و شرکت تعاونی چاپخانه داران برگزار می شود.
برچسب ها: چمیده فر ، ارشاد ، چاپ
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: