جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
عجب شیر ما - نخستین اجلاس وزرای گردشگری مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا صبح امروز در تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، نخستین اجلاس وزیران گردشگری این مجمع موسوم به ای.سی.دی، هشتم و نهم شهریور به میزبانی کلانشهر تبریز با برگزاری نشست کارشناسان ارشد کار خود را آغاز کردند.

مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا متشکل از 34 کشور آسیایی است و کشورهای عضو این مجمع در این اجلاس در سطح وزیران، کارشناسان ارشد و سفیران در تبریز به میزبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شرکت خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، دبیرخانه مجمع گفت‌وگوی همکاری‌های آسیا در کویت واقع شده است و با توجه به این موضوع برگزاری نخستین اجلاس وزیران گردشگری این مجمع مورد توجه رسانه‌های کویتی واقع شده است، چنان‌که برخی از جراید و سایت‌های کویتی به تهیه گزارش‌هایی در مورد این مجمع و جاذبه‌های توریستی ایران به خصوص تبریز پرداختند. آن‌ها هم‌چنین در گزارش‌های خود اعلام کرده‌اند که برگزاری این اجلاس در این سطح باعث تقویت همکاری‌های کشورهای عضو در حوزه توریسم و گردشگری خواهد شد.

امروز این نشست در سطح کارشناسان برگزار می‌شود و فردا با حضور جهانگیری معاوون اول رئیس جمهور و سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی و وزرای گردشگری عضو این مجمع در هتل کایا برگزار می شود.

برچسب ها: گردشگران ، وزیران ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: