پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
با حضور وزیر تعاون
عجب شیر ما - همزمان با تحویل نمادین کلید واحد مسکونی به یک مددجوی بهزیستی توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبریز، 198 مددجوی مستقل و توانمند شده آذربایجان شرقی صاحب مسکن شدند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل ازایرنا ، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه در جریان تحویل کلید یکی از این واحدها گفت: یکی از برنامه های بهزیستی تامین مسکن و اشتغال برای گروه های هدف شامل زنان سرپرست خانوار، معلولان و بچه های تحت پوشش بهزیستی است.
علی ربیعی اظهارکرد: راهبرد و اولویت ما برای تامین مسکن برای خانواده های دارای 2 معلول است.
وی افزود: پارسال 46 هزار واحد مسکن مددجویی تحویل شد و امسال نیز تحویل 55 هزار واحد مسکونی را هدف گذاری کرده ایم.
ربیعی گفت: بر این اساس تا کنون 30 هزار واحد مسکونی مددجویان بهزیستی به مرحله تحویل رسیده و امیدواریم تا پایان امسال 55 هزار واحد مسکونی برای واگذاری محقق شود.
وی اظهارکرد: این اقدام به کمک خیران انجام می شود و در بحث ساخت خانه برای بچه های بهزیستی نیز که امر خیر عمومی است نیازمند مشارکت همگانی هستیم.
ربیعی با بیان اینکه جامعه در مقابل بچه های بهزیستی مسئول است، گفت: وظیفه اخلاقی و انسانی همه ماست که این بچه ها را حمایت کنیم.
وی ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی را اولویت اصلی وزارتخانه دانست و گفت: سال گذشته 45 هزار نفر را صاحب شغل کردیم و امسال این رقم را افزایش می دهیم.
برچسب ها: وزیز ، تعاون ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: