جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳
عجب شیر ما - مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد: برخورد پژو 405 با سمند، سه کشته و شش مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، حبیب حسینقلی زاده گفت: این سانحه رانندگی در ساعت 20:40 شب گذشته در کیلومتر 40 جاده قره چمن – میانه رخ داد.

وی افزود: با گزارش وقوع این سانحه به اپراتوری شهرستان بستان آباد، تکنسین های مراکز فوریت‌های پزشکی، قره چمن، تیکمه داش، قافلانکوه و هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: تکنسین‌های اعزامی در بررسی اولیه از صحنه تصادف مرگ سه نفر را در محل تایید کردند و شش نفر دیگر را با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل کردند.

وی یادآور شد: 4 نفر از مصدومان این سانحه رانندگی به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد و دو مصدوم دیگر نیز به بیمارستان میانه منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان نیز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در این سانحه رانندگی دختر چهار ساله و زن 29 ساله از سرنشینان سمند و راننده 42 ساله پژو 405 که تاکسی بین شهری بود، در دم جان باختند.

سرهنگ جواد ناموران گفت: عدم توجه به جلو از سوی راننده سمند و برخورد جلو به پهلوی این خودرو با پژو 405 تاکسی بین شهری علت این سانحه رانندگی تشخیص داده شده است.

برچسب ها: تصادف ، رانندگی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: