دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
امام جمعه عجب‌شیر:
عجب شیر ما - امام جمعه عجب‌شیر گفت: احساس رضایت‌مندی مردم با ساختمان باشکوه و مجلل اداره تحقق نمی‌یابد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمود شربیانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان عجب‌شیر، اظهار داشت: خدمتگزاری و تکریم ارباب‌رجوع شاخصه مدیریت در نظام اسلامی است و رضایتمندی مردم و خوش‌رویی کارکنان با مراجعه‌کنندگان باید سرلوحه خدمت در جامعه اسلامی باشد.

وی، تکریم ارباب‌رجوع و برخورد مناسب با مراجعه‌کنندگان را یک توصیه اخلاقی دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین شاخص‌های رضایت‌مندی افراد و مراجعه‌کنندگان سرعت و کیفیت خدمات‌ است.

شربیانی تأکید کرد: اگر اداره و سازمانی ازلحاظ ظاهری باشکوه و مجلل باشد، اما ارائه خدمات با تکریم و احترام همراه نباشد، احساس رضایتمندی حاصل نمی‌شود.‌

امام‌ جمعه عجب‌شیر توضیح داد: مسئولان اداری باید سعی کنند به مقدار وسع و توان به مردم خدمت کنند تا مردم با رضایت کامل از ادارات خارج شوند.

فرماندار عجب‌شیر نیز در این جلسه با اشاره به خدمات دولت در بخش مختلف افزود: دولت برای حمایت از بخش خصوصی و واگذاری تصدی‌گری بسیاری از خدمات به این بخش تلاش می‌کند.

سید شمس‌الدین مراثی، یکی از مهم‌ترین اصول ایجاد ثبات در اقتصاد ملی، حمایت همه‌جانبه هدفمند از تولیدات داخلی است و دولت یازدهم با ایجاد تسهیلات لازم برای تولیدکنندگان در این راستا با جدیت اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران در ستاد تسهیلات بررسی می‌شود و از راه‌اندازی و بهره‌برداری از پروژه‌هایی که موجب ایجاد رفاه و توسعه در کشور شوند، حمایت می‌شود.

فرماندار عجب‌شیر با اشاره به برخی خدمات ارائه‌شده از سوی دولت برای تسهیل سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی، تصریح کرد: با رفع تحریم‌ها موانع بسیاری بر سر راه سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌های مهم صنعتی و تولیدی برداشته‌شده است با برنامه‌ریزی بر مبنای رویکرد اقتصاد مقاومتی، می‌توان از این ظرفیت برای ورود فنّاوری‌های جدید به کشور و اجرای طرح‌های مشارکتی، استفاده کرد.

مراثی با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید برای حمایت از بخش خصوصی و واگذاری تصدی‌گری بسیاری از خدمات به بخش خصوصی، گفت: دولت یازدهم، به دنبال آن است که با واگذاری ارائه خدمات به بخش خصوصی، راه را برای حضور مردم در امور اقتصادی بیش‌ازپیش هموار کند.

در این مراسم «رضا رحمت الهی» به‌عنوان معاون فرماندار «رضا عاشقی» به‌عنوان بخشدار مرکزی معرفی شدند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: