جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
فرماندار:
عجب شیر ما - فرماندار عجب شیر گفت: 95 درصد از راه های روستایی این شهرستان آسفالته است و با تخصیص اعتبار 20 میلیارد ریالی در سال آینده تمامی روستائیان این شهرستان از نعمت راه آسفالت بهره مند می شوند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سید شمس الدین مراثی روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات روستای چهاربرود این شهرستان گفت : از 140 کیلومتر راه روستایی این شهرستان حدود پنج درصد بهسازی و آسفالت نشده که مربوط به روستای چهاربرود بوده و عملیات احداث و آسفالت آن نیز تا سال آینده انجام می شود.
وی افزود: امسال عملیات احداث راه ارتباطی این روستا به طول هفت کیلومتر اجرا می شود و تاکنون برای این طرح چهار میلیارد ریال هزینه و حدود 40 درصد مسیر زیرسازی شده است.
مراثی همچنین از بهره مندی 220 خانوار روستای چهاربرود در هفته دولت امسال از نعمت گاز طبیعی خبر داد و اظهارکرد: در زمان حاضر 77 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.
وی واگذاری آب شرب این روستا به اداره آبفای روستایی با همکاری اهالی را خواستار شد و گفت: با وجود بروز بحران در بخش آب، کم آبی و وسعت روستاهای این شهرستان، نبود تناسب جمعیت و پراکندگی آن در روستاها موجب بالا رفتن هزینه های اجرایی طرح های آبرسانی می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: