دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - مدیرکل صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی با بیان اینکه ضروری است فضای همدلی رسانه ای در جامعه ایجاد شود، گفت: رسانه ها باید از همدیگر حمایت کنند و در کنار هم یکدست و همدل شوند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سید محسن لطیفی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با رسانه ملی در تبریز افزود: آگاهی بخشی به جامعه وظیفه اصلی رسانه هاست و نیاز است اصحاب رسانه بیش از گذشته به همفکری با یکدیگر بپردازند.
وی با بیان اینکه رسانه پل واسط بین مردم و مسوولان است و به دنبال حاشیه سازی و مسایل بی هدف نیست، ادامه داد: تلاش می کنیم با رعایت اخلاق حرفه ای مشکلات موجود را از زبان مردم به مسوولان رسانده و عملکرد دستگاه های اجرایی را در جامعه انعکاس دهیم.
لطیفی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی برخی موضوعات در جامعه و نقش رسانه ها در این خصوص، اظهار کرد: اگر اشتباه سهوی از سوی رسانه و یا روزنامه ای رخ داد، می توان از راه های منطقی و اصولی در این خصوص عمل کرد و رسانه ها می توانند مانع رفتارهای غیرمنطقی در جامعه شوند.
وی ادامه داد: ضروری است راهبرد رسانه ای با همفکری رسانه ها به سندی راهبردی تبدیل شود تا بتوانیم صادقانه برای رفع مشکلات تلاش کنیم.
مدیرکل صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید تلاش کنند در جامعه آرامش ایجاد کنند، گفت: هنر آن نیست که آرامش جامعه را بر هم بزنیم؛ بر همین اساس باید در درج مطالب هوشیارانه عمل کنیم تا بهانه ای به دست دشمنان نظام ندهیم.
وی تاکید کرد: رسانه ملی خود را تافته جدا بافته نمی داند و هم تراز با مطبوعات و سایر رسانه ها است.
معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: رسانه ملی اماده است با همفکری دیگر اصحاب رسانه نسبت به موضوعات و سوژه های خبری که قابلیت پرداخت دارند، بپردازد.
مهدی صادقی موحد اظهار کرد: در سه حوزه اقتصاد مقاومتی، تبریز 2018 و دریاچه ارومیه بیش از موضوع های، دیگر برنامه ریزی صورت گرفته و تا کنون 90 سوژه در موضوع اقتصاد مقاومتی به خصوص اقتصاد پیشران مصوب شده و 30 گزارش خبری نیز تولید و پخش شده است .
وی افزود: گفتمان سازی و مسئولان را متوجه ظرفیت ها و مزیت های استان کردن از سیاست های خبری ماست و در این میان پرداخت به اقتصاد دانش بنیان از اولویت های معاونت اخبار است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: