سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
دبير شوراي مبارزه با مواد مخدر:
عجب شیر ما - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از كشف ٧٤٢ كیلوگرم مواد مخدر در چهارماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سردار محمد علی نصرتی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با تقدیر از زحمات این قشر به مناسبت روز خبرنگار گفت: میزان كشفیات مواد مخدر در چهار ماهه نخست سالجاری را ٧٤٢ كیلوگرم عنوان كرد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ٨٣ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار كرد: در این مدت بیش از ٨٢٣٤ تولیدكننده، توزیع كننده، مصرف كننده، قاچاقچی مواد مخدر و معتاد متجاهر در استان دستگیر شده است.

وی ابراز كرد: با بیش از ١٦٧٨ فقره عملیات پلیسی نیز بیش از ٩ باند عمده تولیدكننده و توزیع كننده مواد مخدر منهدم شده است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به افزایش سرسام آور قیمت شیشه در استان گفت: تا كنون در راستای مقابله ناامان با سوداگران مرگ، هیچ كارگاه تولید و توزیع شیشه كشف نشده است.

نصرتی همچنین از پاكسازی ٣٣٢ نقطه آلوده از استان در راستای اجرای طرح پاكسازی مناطق آلوده عنوان كرد: در سایه تلاش مدیریت استان، استان آذربایجان شرقی به استانی عاری از معتاد متجاهر تبدیل شده كه هر كسی بتواند معتاد متجاهری در استان پیدا كند از مدیریت استان، جایزه میگیرد.

وی در بخشی از سخنان خود با تاكید بر لزوم افزایش فرهنگ سازی ها در راستای پیشگیری از ابتلای افراد سالم به اعتیاد ادامه داد: در حال حاضر ٢٤٩ نفر در مركز ماده ١٦ تبریز و همچنین ٢٠ نفر معتاد دارای بیماری خاص در مركز اقامتی معتادان نگه داری می شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: