سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
عجب شیر ما - فرماندار تبریز، خدمت خالصانه به مردم را جزو وظایف اصلی مسئولان دانست و گفت: مدیران دولتی همسو با موازین اعتقادی و معیارهای حاکم بر نظام جمهوری اسلامی، وظایف خود را انجام دهند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، رحیم شهرتی فر روز چهارشنبه در مراسم معارفه بخشدار جدید خسروشاه با اشاره به اینکه اگر خدمت رسانی به مردم توام با عقلانیت باشد رضایت مردم را به دنبال دارد، افزود: مشخصه اصلی دولت تدبیر و امید حرکت در مسیر ولایت فقیه، پایبندی خالصانه به معیارهای انقلاب، وفاداری به راه شهدا، صیانت از انقلاب اسلامی و حاکمیت عدالت توام با عقلانیت می باشد.
وی ادامه داد: مسئولان منتخب این دولت نیز باید آماده فداکاری در راه انقلاب اسلامی و معتقد و متعهد به رعایت سیاست های دولت تدبیر و امید باشند.
شهرتی فر با بیان اینکه هدف دولت اداره جامعه بر اساس معیارهای عقلانی می باشد، اظهار کرد: خوشبختانه استاندار محترم آذربایجان شرقی در تعیین مدیران محلی با توجه به شخصیت ،دانش و تجربه افراد، آنها را از درون سازمان ها انتخاب می کنند.
وی ادامه داد : در سالی که مزین به 'اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل' می باشد نیاز به یک متخصص و برنامه ریز برای بخش بود و از آنجا که بخش خسروشاه در مسائل اقتصادی و فرهنگی نقش برجسته ای در شهرستان تبریز دارد، برای انتخاب بخشدار این منطقه باید سنجیده عمل می کردیم.
فرماندار تبریز خطاب به بخشدار خسروشاه خاطرنشان کرد: بخشدار منتخب در توسعه این بخش مهم موفق عمل کند و با تعامل مثبت با مردم و روحانیت به عنوان شیخ الرئیس ادارات و نهادهای مستقر در بخش خسروشاه برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید تلاش کند.
در این مراسم یدالله اللهیاری بخشدار سابق تودیع و علی حسین علیپور به عنوان بخشدار جدید خسروشاه معرفی شد.
خُسروشاه یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش خسروشاه شهرستان تبریز واقع شده و مرکز این بخش است؛ جمعیت این بخش افزون بر 30 هزار نفر است.
آرامگاه شیخ سالار، آرامگاه قطب راوندی، مسجد جامع خسروشاه، یازله مچید (مسجد لیلی آباد) قیز قلعه سی و سالارباغی، از جملهٔ آثار تاریخی خسروشاه به شمار می رود؛ باغات اطراف شهر و تفرجگاه شیخ سالار و پارک جنگلی خسروشاه بخصوص در ایام تعطیل پذیرای مسافران و میهمانان می باشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: