چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
عجب شیر ما - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از فعالیت ۲۹۵ پایگاه خبری و نشریه خبری در سطح استان آذربایجان شرقی خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، از این تعداد پایگاه و نشریه خبری، ۷۸ مورد پایگاه خبری و مابقی در قالب نشریات روزانه، هفته نامه، ماهنامه و فصلنامه فعالیت می کنند که این امر نشان از قابلیت ها و توانمندی های رسانه ای استان است.

وی افزود: در شهرستان اهر نیز تعداد ۱۲ نشریه و پایگاه خبری مجوزدار فعالیت دارند که این تعداد نشریه نسبت به شهرستان های استان از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی توسعه متوازن را راهکاری مناسب جهت پرهیز از برخوردهای سلیقه ای عنوان کرد و افزود: فرهنگ یک مقوله مهم است که باید با وحدت و همدلی در تحقق این امر تلاش مضاعف شود.

چمیدی فر خاطر نشان کرد: تمرکز زدایی یکی از برنامه های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و برای پرهیز از کاغذبازی و برخی مشکلات حاشیه ای، مواردی که قبلاً به صورت سراسری انجام می شد، به ادارات کل استان ها تقویض اختیار شده که نمونه بارز آن جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران بود که مدیریت آن به خود شهرستان ها واگذار شده است.

گفتنی است این مراسم در زادگاه محمدطاهر قراجه داغی مدیر روزنامه اختر و پدر مطبوعات ملی ایران  در روستای قلعه باشی برگزار و در پایان از خبرنگاران فعال شهرستان تجلیل شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: