پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
معاون وزیر کار:
عجب شیر ما - معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم و اولویت دار کشور توسعه تعاونی ها است، افزود: تعاون از بسترهای اصلی ایجاد اشتغال پایدار است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سید حمید کلانتری در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نیاز جامعه برای تشکیل تعاونی های تامین نیاز افزود: این تعاونی ها قبل، حین و بعد از تولید پشتیبان زیرمجموعه های خود هستند.
وی ادامه داد: تشکیل تعاونی های تامین نیاز موجب افزایش بهره وری و صرفه جویی در بنگاه های اقتصادی خرد و متوسط می شود.
کلانتری اظهار کرد: ضروری است فرهنگ و تفکر ایجاد تعاون ها در شهرستان ها تقویت شود و فرمانداران نقش بسزایی در این خصوص ایفا می کنند.
وی با بیان اینکه 700 تعاونی دهیاری در کشور فعالیت می کنند، افزود: این تعداد تعاونی دهیاری به 14 هزار روستا در کشور خدمات رسانی می کنند.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه به موضوع رشد اقتصادی تعاونی باید توجه بیشتری شود، گفت: تعاونی مدیریت منابع خرد است و می تواند مشکلات مختلف نقدینگی و رونق تولید را بر طرف کند.
وی اظهار کرد: ضروری است نگاه ها و روش ها را تغییر دهیم تا بتوانیم با تشکیل تعاونی ها، تحولات بزرگی را ایجاد کنیم.
کلانتری با بیان اینکه کنترل و نظارت جمعی در تعاونی ها حاکم است، ادامه داد: تعاملات شبکه ای در تعاونی ها وجود دارد و این امر موجب رشد و توسعه تمامی سهامداران تعاونی ها می شود.
وی اظهار کرد: تعاونی های تولید می توانند کالا را در اختیار تعاونی های مصرف قرار دهند و از این طریق رفاه حال تولید کننده و مصرف کننده را فراهم آورند.
برچسب ها: تعاون ، اشتفال ، پایدار
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: