پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به دیدار هفته گذشته با رئیس جمهوری کشورمان اعلام کرد: در این دیدار گزارشی از وضعیت این طرح حیاتی و راهبردی حوزه راه، خدمت آقای رئیس جمهوری تقدیم کردم و ایشان بر ضرورت تسریع در اجرای آن تاکید کردند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز سه شنبه اظهار کرد: آقای دکتر روحانی به آقای نهاوندیان دستور ویژه ای دادند که علت تاخیر در اجرای این طرح استخراج شود و حتی اگر احیانا کسی به طور عمدی در مسیر اجرای این طرح مهم مانع و تاخیر ایجاد می کند، شناسایی و با وی برخورد شود.
آزادراه تبریز- بازرگان به طول 270 کیلومتر و با افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی از جمله مصوبات هفدهمین سفر استانی کابینه تدبیر و امید به آذربایجان شرقی است که کلنگ آغاز آن آخر اردیبهشت پارسال در سفر دکتر روحانی به تبریز زمین زده شد و مقرر است در مدت چهار سال به پایان برسد.
وی افزود: آقای دکتر روحانی در این دیدار همچنین بر لزوم تخصیص 100 درصدی مانده اعتبارات سفر استانی کابینه تدبیر و امید به استان در سال گذشته و امسال تاکید داشتند.
وی گفت: آقای رئیس جمهوری در موضوع جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی نیز دستورات ویژه ای به آقای نهاوندیان مبنی بر ورود جدی به طرح های حوزه راه و ساخت نیروگاه در آذربایجان شرقی صادر کردند.
وی ادامه داد: در ارتباط با اقتصاد مقاومتی، آقای رئیس جمهوری ایده استاد-شاگردی آذربایجان شرقی در زمینه اشتغال زایی را بسیار پسندیدند و گفتند که طرح بسیار خوبی است.
استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: آقای دکتر روحانی دستور دادند که این ایده نیز در قالب استاد- کارآموز به شکل ویژه ای پیگیری شود.
وی گفت: آقای رئیس جمهوری در خصوص نحوه عملیاتی و کاربردی کردن این ایده رهنمودهایی نیز ارائه کردند.
جبارزاده اضافه کرد: در خصوص بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان نیز بودجه اختصاص داده شده است، اما چون اساسنامه جدید تدوین شده و گستره فعالیت بنیاد چهار استان به مرکزیت تبریز را شامل می شود، هنوز نمی توانیم استفاده کنیم.
وی گفت: باید برای هر گونه تصمیم گیری در خصوص فعالیت های بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان هر چهار استان جمع شوند و البته در این دیدار تاکید شد که باید کارهای بنیاد با سرعت پیش رود.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ما در آذربایجان شرقی بنا داریم کارها را با سرعت آغاز کنیم و بقیه سه استان دیگر نیز هر کدام در جای خود فعالیت کنند.
وی افزود: نخستین برنامه پیش روی بنیاد نیز اجرای برنامه ویژه سالگرد مشروطه در استان خواهد بود.
اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی عصر سه شنبه هفته قبل با رئیس جمهوری کشورمان دیدار کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: