پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی از تمرکز پلیس راهور بر استفاده از دوربین های ثبت تخلفات رانندگی و استفاده از ظرفیت بازرسان نامحسوس خبر داد و افزود : 150 بازرس نامحسوس در استان تخلفات رانندگان را رصد می کنند .
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سرهنگ ناصر میکائیلی در جمع خبرنگاران گفت: با هماهنگی شهرداری کلانشهر تبریز تعداد دوربین های سطح شهر تبریز افزایش یافته و خوشبختانه دوربین های ثبت تخلفات سرعت و عبور از چراغ قرمز در شهر تبریز فعال شده و قابل بهره برداری است.
وی در تشریح عملکرد دوربین های سرعت اظهار کرد : این دوربین ها قادرند سرعت لحظه ای و متوسط رانندگان را رصد کرده و اعمال قانون کنند.
وی خاطرنشان کرد: تعدادی از خودروهای پلیس به دوربین های ثبت تخلفات ساکن مجهز شده که قادر هستند روزانه یکهزار و 500 فقره تخلف را شامل ( دوبله، توقف در حریم تقاطع، تخلفات زیر تابلو و نیز توقف در پیاده رو و ...) را ثبت کنند.
سرهنگ میکائیلی ادامه داد : یکی از تمهیدات ویژه پلیس راهور در چند سال اخیر استفاده قابل توجه از ظرفیت بازرسان نامحسوس می باشد که در سطح استان 150 بازرس نامحسوس در حال فعالیت هستند .
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: