دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شورای شهر تبریز:
عجب شیر ما - رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: یک یا دو نفر از شهرداران منطقه تبدیل به کارپرداز اشخاص خاص و چند عضو شورا شده‌اند و اقدام به کارهای خلاف قانون می‌کنند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، اسماعیل چمنی با تقدیر از زحمت‌کشان حوزه عمران و آبادی شهر اظهار داشت: اقدامات عمرانی تنها توسط معاونت عمرانی صورت نگرفته و با حمایت تمام بخش‌های مالی، شهرسازی و عمرانی بوده است که باید از همه آنها تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه باید در زمان باقی مانده از سال به مناطق پایین شهر توجه بیشتری صورت بگیرد افزود: متاسفانه بحث مناطق معین در شهرداری باعث شده است تا پروژه‌های مسیرگشایی با سرعت کم پیش برود و مردم دچار سردرگمی و مشکل بشوند.

چمنی ادامه داد: بارها تاکید کردیم و خواستار حذف مناطق معین شده‌ایم اما تاکنون این خواسته محقق نشده است، امیدواریم سال آینده شاهد بحث منطقه معین در شهرداری نباشیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اجتماعی شورای شهر تبریز با انتقاد از وضعیت ترافیک در شهر تبریز تاکید کرد: با روندی که در پیش گرفته‌ایم در چند سال آینده در شهر هیچ خودرویی قادر به حرکت نخواهد بود، این مشکل لزوم توجه جدی به بحث ترافیک و حمل و نقل را می‌طلبد.

چمنی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از چند شهردار منطقه تصریح کرد: یکی دو نفر از شهرداران مناطق تبدیل به کارپرداز اشخاص خاص و چند عضو شورای شهر شده‌اند.

وی ادامه داد: این شهرداران مناطق که تنها یکی دو نفر بیشتر نیستند اقدام به زدن بنر در مناطق خود با عناوینی مانند تشکر از زحمات فلان فرد می‌کنند، اگر پروژه‌ای مصوب شورا بوده و اجرا شده تصمیم شورای شهر است نه یک نفر، نه دو نفر، و اگر این مصوبه شورا نیست چرا اجرا شده است؟

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شورای شهر تبریز با بیان اینکه این نوع رفتار باعث کاهش روحیه خدمت دیگر مدیران خدوم شهر خواهد شد گفت: قطعا با این نوع رفتارها باید مقابله بشود تا این رفتار در شهرداری همه گیر نشود و مدیران خالصانه خدمت کنند.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه شهرداران مناطق باید به وظایف خود در چهارچوب قانون اقدام کنند ابراز داشت: باید مشخص شود این یکی دو شهردار چرا اقدام به تبلیغ این افراد می‌کنند، آیا با این افراد رابطه ویژه دارند که ما از آن خبر نداریم؟ این شهرداران نباید تبدیل به کارپرداز این افراد شوند.

وی ادامه داد: بعضا دیده می‌‌شود از طرف اهالی محل یا اصناف خاصی در مناطقی بنر زده می‌شود که از فلانی تشکر می‌کنیم یا موردی دیگر که وقتی از اهالی یا همان صنف سوال می‌کنیم آنها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و بعدا مشخص می‌شود این کار توسط شهرداری منطقه انجام شده است، این رفتار پیگرد قانونی دارد و زیبنده شهرداری تبریز نیست.

وی در پایان تاکید کرد: ادامه این رفتار و عدم برخورد با خاطیان باعث کم رنگ شدن روحیه خدمتی مدیران شهرداری می‌شود و در نتیجه عمران و آبادانی شهر تبریز با رکود مواجه خواهد شد.

برچسب ها: شورا ، چمنی ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: