جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
عجب شیر ما - آیین اختتامیه طرح "بهار تا بهاران" شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی به همراه اهدای جوایز برندگان قرعه کشی در سالن همایش‌های شرکت مخابرات استان برگزار شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، سیاوش شهبازی، معاون تجاری شرکت مخابرات استان با بیان اینکه مشتریان راضی بزرگترین سرمایه هر بنگاه اقتصادی است، اظهار کرد: جشنواره قدردانی از وفاداری مشترکین با عنوان طرح بهار تا بهاران از 22 بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تا بهار طبیعت و بهار قرآن یعنی روز عید سعید فطر ادامه یافت.

وی افزود: در این طرح هر هفته قرعه کشی هدیه 25 میلیون تومانی به صورت کشوری انجام شده و دو نفر از مشترکین بر اساس این قرعه کشی انتخاب می‌شدند. هم‌چنین حدود 50 هدیه 500 هزار تومانی نیز در طی این طرح با قرعه کشی به مشترکین خوش حساب و وفادار تعلق گرفت.

وی تاکید کرد: در قرعه کشی های هفتگی 5 جایزه 25 میلیون تومانی و 43 جایزه 500 هزار تومانی نصیب مشترکین استان آذربایجان شرقی شد.

شهبازی با اشاره به اینکه سرویس های خدماتی مخابرات استان روز به روز پیشرفته تر می‌شود، گفت: آماده ایم تا با شنیدن انتقادات و پیشنهادات مشترکین در بهبود شرایط تلاش نماییم.

معاون تجاری شرکت مخابرات استان در پایان خاطرنشان کرد: کیفیت پهنای باند استان افزایش یافته است و سرعت اینترنت نیز ارتقا یافته است.

وی افزود: مخابرات استان جشنواره تابستانی دیگری را نیز طراحی کرده است که به زودی به اطلاع مشترکین خواهد رسید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: