چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان شرقی گفت: کوچکترین تهدید دشمن با عکس العمل قاطع نیروهای مقتدر ما روبرو خواهد شد .
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز جمعه در بازدید از اردوی صحرایی لشکر 31 عاشورا استان و در جمع فرماندهان و مسئولان استانی و خانواده های شهداء و ایثارگران آمادگی یگان های سپاه عاشورا را در منطقه ستودنی دانست و افزود: اگر احساس کنیم که کوچکترین تهدیدی متوجه کشور می شود آمادگی دفاع از کشور را داریم.
وی با بیان اینکه امروز دنیا متوجه آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و مردم برای دفاع از ارزش های اسلامی و کشور شده اند، خاطر نشان کرد: به طور یقین این آمادگی بزرگترین بازدارندگی برای هر گونه تهدید دشمن است.
جبار زاده با اشاره به اینکه بدنه دولت در آذربایجان شرقی از نیروهای مخلص و متعهد و با روحیه جهادی تشکیل شده است، افزود: بیش از 75 درصد فرمانداران مستقر در 21 شهرستان استان از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس می باشند.
وی با اشاره به رشادت های هشت سال دفاع مقدس و اینکه حماسه آفرینان آن دوران برای جوانان و مردم الگوی بارز در دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی می باشند، افزود: امثال شهید باکری و شهدای هشت سال دفاع مقدس حجت خداوند برای ما بودند.
وی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس صدای بمباران تبریز همواره در گوشمان بود، افزود: امروز صدای همان گلوله ها و بمب ها از سواحل مدیترانه شنیده می شود .
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: