دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
مدیرعامل بانک مسکن آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - مدیر عامل بانک مسکن آذربایجان شرقی، گفت: تسهیلات بانک مسکن در دو نوع انفرادی و زوجین تعلق می‌گیرد که در تبریز برای زوجین ۱۲۰ میلیون تومان و برای اشخاصی که قصد اقامت انفرادی دارند، ۶۰ میلیون تومان است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی احمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد حرکت در نظام اقتصادی یکی از اولویت‌های بانک مسکن می‌باشد اظهار داشت: با توجه به رکود اقتصادی، بانک مسکن در نظر دارد با ارائه تسهیلات با سود بازپرداخت اندک، چرخه اقتصادی کشور را روان‌تر سازد.

وی افزود: با توجه به میزان سود بازپرداخت در سال‌های اخیر، بانک مسکن سود تسهیلات خود را نسبت به سال‌های گذشته کاهش داده است.

مدیرعامل بانک مسکن آذربایجان شرقی با بیان اینکه مقدار زیادی از مشاغل درگیر مسکن و ساختمان هستند، خاطرنشان کرد: در حدود 100 الی 150 نوع شغل از مشاغل کشور با مشکلات مسکن درگیر بوده و بانک مسکن در نظر دارد باری از دوش مشاغل برداشته و با اعطای تسهیلات ویژه بتواند در کنار مشاغل موجود به اقتصاد کشور کمک کند.

احمدی میزان سود بازپرداخت تسهیلات بانک مسکن را یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به شعار امسال با عنوان سال اقتصاد مقاومتی بانک مسکن با کاهش میزان سود اقساط وام‌های مختلف، توجه بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی را جلب کرده و از کاهش 2 الی 3 درصدی سود بانکی استقبال می‌کنند.

وی افزود: سود‌های پس انداز از 14 در صد به 11 درصدو سپرده‌های تسهیلات از 22 درصد به 18 درصد کاهش یافته و میزان بازپرداخت اقساط بعضی از تسهیلات بانک مسکن نیز به مدت 144 ماه (12سال) افزایش یافته است.

مدیرعامل بانک مسکن آذربایجان شرقی میزان تسهیلات تعلق یافته به مردم را مورد اشاره قرار داد و گفت: تسهیلات بانک مسکن در دو نوع انفرادی و زوجین تعلق می‌گیرد که در تبریز برای زوجین 120 میلیون تومان و برای اشخاصی که قصد اقامت انفرادی دارند، 60 میلیون تومان است.

وی افزود: اعطای تسهیلات در شهرستان استان آذربایجان شرقی برای زوجین 80 میلیون تومان و برای تک نفر‌های 40 میلیون تومان می‌باشد.

احمدی با اشاره به استقبال مردم از کاهش سود‌های بانک مسکن، بیان کرد: در نیم سال اول سال 95 تا به امروز 50 فقره پرداخت تسهیلات را در کارنامه استانی بانک مسکن ثبت کردیم که امیدواریم به نسبت نیم سال اول، در نیم سال دوم افزایش یابد.

مدیرعامل بانک مسکن آذربایجان شرقی، با اشاره به نوع سرمایه گذاری در بانک مسکن، تصریح کرد: اگر فردی رغبتی به سرمایه گذاری در بانک مسکن را ندارد نیز می‌تواند با خرید اوراق بانک مسکن، سرمایه گذاری را در زمینه مسکن آغاز نماید.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت بازپرداخت به موقع اقساط تسهیلات بانکی، تصریح کرد: از افرادی که از تسهیلات بانک مسکن استفاده می‌کنند، خواهشمندیم معوقات قسطی خود را به موقع پرداخت کنند، چراکه پرداخت به موقع اقساط باعث می‌شود پاسخگوی خیل عظیمی از مردم که نیازمند تسهیلات بانک مسکن هستند باشیم.

برچسب ها: وام ، 120 میلیونی ، مسکن
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: