جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
عجب شیرما - در مرحله یک چهارم نهایی جام حدفی کشور، تیم تراکتورسازی تبریز به مصاف سایپا کرج می‌رود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، مسابقات جام حذفی کشور راه آسان‌تر کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا است و تراکتورسازی دو سال پیش موفق به کسب این جام و سهمیه حضور در باشگاه‌های آسیا شده بود؛ حال شاگردان تونی اولیویرا بعد از عبور از دو مرحله، در یک چهارم نهایی به مصاف تیم سایپا می‌روند تا در صورت پیروزی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه یابند.

تراکتورسازی تبریز در یک شانزدهم نهایی میزبان بعثت کرمانشاه بود که حریف از حضور در مقابل این تیم انصراف داد. در مرحله بعدی تراکتورسازی در قم به مصاف صبای این شهر رفته و با یک گل برابر این تیم به برتری دست یافت.

تراکتورسازی اگر بتواند از سد سایپا عبور کند، یکی از چهار تیم نفت تهران، استقلال تهران، فولاد خوزستان و پدیده مشهد حریفش خواهد بود.

تراکتورسازی تبریز در سالی که قهرمان جام حذفی شده بود، دقیقاً در این مرحله از سد تیم سایپا عبور کرده بود و پیروزی بر این تیم به نوعی تکرار تاریخ برای تراکتورسازی خواهد بود.

سایپا نیز در مرحله قبل از سد تیم سیاه جامگان مشهد عبور کرده بود.

ورزشگاه بازی تراکتورسازی با سایپا تغییر یافت

مکان بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با سایپا در جام حذفی کشور تغییر یافت؛ طبق برنامه اعلام شده قرار بود این بازی در ورزشگاه دستگردی تهران که ورزشگاه اختصاصی سایپا است، برگزار شود، اما مکان این بازی تغییر یافته و دو تیم در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم می‌روند.

این تغییر مکان برای تراکتورسازی شاید زیاد مهم نباشد، اما سایپا امتیاز میزبانی را از دست داده و باید با شرایط برابر از لحاظ زمین به مصاف تیم تراکتورسازی رود.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با سایپای کرج روز چهارشنبه 13 آبان در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

برچسب ها: ورزش ، تراکتور ، تبریط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: