يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
خطیبی
عجب شیر ما - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با تاکید بر تقویت فضای دوستی و صمیمیت بین تیم های مختلف تبریزی، گفت: ایجاد هر گونه مسایل حاشیه ای بین هواداران متعصب ماشین سازی و تراکتورسازی به ضرر فوتبال آذربایجان است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، رسول خطیبی با بیان اینکه ماشین سازی برای تمامی تیم ها احترام قائل بوده و با تفکری حرفه ای سعی دارد برای هر بازی لیگ برتر طرح و برنامه لازم را اجرا کند، یادآور شد: باید توجه داشت که ایجاد تنش و حاشیه به نفع فوتبال استان و تبریز نیست و بر این باوریم که هواداران فهیم فوتبال و دوستداران تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی اجازه نخواهند داد جو سالم ورزشگاه ها توسط برخی افراد ناآگاه که قصد شیطنت دارند، آلوده شود.
وی، هواداران را سرمایه های اصلی فوتبال کور و تبریز خواند و افزود: تمامی تلاش کادر فنی و عوامل باشگاه ماشین سازی بر این است که بتوانیم با کسب نتایج لازم دل هواداران خود را شاد و در کنار آن به رشد و توسعه فوتبال در شمالغرب کشور کمک کنیم.
خطیبی اظهار کرد: بی شک هواداران ماشین سازی از قدرشناس ترین هواداران فوتبال کشور هستند و همیشه با حمایت از این تیم راه را برای پیشرفت قدیمی ترین تیم فوتبال استان هموار کرده اند.
وی با بیان اینکه سربلندی تمامی تیم های استان در لیگ برتر آرزوی فوتبال دوستان این خطه است، گفت: در این میان دربی فوتبال تبریز نیز یک بازی مثل بقیه مسابقات است و برخی از افراد که به جو این مسابقه آشنایی چندانی نداشته و از شرایط اجتماعی فوتبال تبریز اطلاع دقیقی ندارند، تلاش دارند با پرداخت بیش از حد به آن، موضوع را بیش از حد ممکن بزرگ جلوه دهند و این شاید به دلیل غیر بومی بودن این افراد و مقایسه اشتباه آن با شهرآورد پایتخت است.
خطیبی با اظهار رضایت از اردوی 12 روزه تیم ماشین سازی در گرجستان و تقدیر از عوامل مدیریتی و اجرایی باشگاه، گفت: تمرینات تیمی طبق برنامه زمان بندی شده انجام می شود و ماشین سازی خود را برای اولین بازی لیگ برتر در شهر اهواز آماده می کند.
دربی فوتبال تبریز بین تیم های فوتبال ماشین سازی و تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ برتر برگزار خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: