پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
سعیدی
عجب شیر ما - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: در گذشته تبریز دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده است که برای رخداد تبریز 2018 باید این ویژگی ها را به روزرسانی کنیم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، محمد اسماعیل سعیدی با بیان اینکه تبریز از نظر فرهنگی پتانسیل های بسیاری دارد، اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی برای آماده سازی شهر برای رخداد بزرگ تبریز 2018 سندی سازمان یافته برای هماهنگی تمامی دستگاه های فرهنگی ذیربط تنظیم نمایند.

وی افزود: دستگاه های فرهنگی برای برنامه ریزی در خصوص آماده سازی برای رخداد تبریز 2018 به روال مشترکی برسند.

وی با اشاره به اینکه می خواهیم تبریز را در سال 2018 به عنوان شهری توسعه یافته و اسلامی به جهان معرفی کنیم، گفت: در گذشته تبریز دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده است که برای رخداد تبریز 2018 باید این ویژگی ها را به روزرسانی کنیم.

سعیدی تاکید کرد: تبریز از نظر فرهنگی پتانسیل های بسیاری را در تمامی زمینه ها داراست اما متاسفانه هنوز هماهنگی سازمان یافته برای حرکت و تلاش در این راستا بین دستگاه های ذیربط حاصل نشده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر خاطرنشان کرد: در سال 2018 تبریز باید به عنوان شهر نمونه در جهان معرفی شود به گونه‌ای که در تمامی زمینه‌ها در جهان اسلام حرف اول را بزند و گردشگران را از تمامی نقاط جهان به سوی خود فراخواند.

برچسب ها: سعیدی ، تبریز ، 2018
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: