سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
عجب شیر ما - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تا امروز پرداخت یکهزار میلیارد و 340 میلیون ریال تسهیلات برای 200 طرح کشاورزی و صنعتی در راستای رونق تولید استان به تصویب رسیده است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، حسین نجاتی شنبه شب در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال شهرستان مرند
تعداد پرونده های ثبت شده در سامانه بهین یاب، در یک ماه اخیر برای دریافت تسهیلات جهت رونق تولید را دو هزار و 216 فقره اعلام کرد .
وی افزود: از این میان یک هزار و 258 پرونده مربوط به واحدهای کشاورزی و 958 پرونده مربوط به صنعت است که تعداد 783 واحد خواستار سرمایه در گردش و 175 واحد خواستار سرمایه ثابت هستند.
نجاتی با اشاره به افزایش ایجاد اشتغال با ساماندهی وضعیت اقتصادی واحدهای تولیدی اظهارکرد: افزایش سه هزار و 150 شغل جدید بعد از اعطای تسهیلات بانکی به صنایع، پیش بینی می شود.
وی در مورد طرح های احصا شده شهرستان مرند برای دریافت تسهیلات بانکی گفت: از 11 طرح پیشنهادی این شهرستان به بانک مرکزی 9 طرح به تصویب رسیده است .
نجاتی از تصویب پنج میلیون یورو توسط بانک مرکزی برای توسعه کارخانه خاک چینی مرند خبر داد و افزود: علاوه بر این تسهیلات، برای این کارخانه 14 میلیون یورو نیز مصوب شده که برای دریافت آن نیاز به پیگیری های استاندار است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: