يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
با حکم وزیر بهداشت
عجب شیر ما - با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی سراب منصوب شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، با حکم سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی سراب منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب­عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی سراب منصوب می­شوید.

از جناب­عالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم دانشکده و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش­های حوزه مأموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید:

1. تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان

2. ارتقاء برنامه­‌های جاری حوزه­های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و   دانشجویی

3. صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی

4. عملیاتی نمودن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت یازدهم

5. توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود

6. توجه به امر اعتدال، توان­مندی و شایسته­‌سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون­مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

براساس این گزارش، شهرستان سراب با وسعت 3452 کیلومتر مربع (7.6 درصد مساحت استان) در 130 کیلومتری تبریز واقع شده و از سمت شمال با استان اردبیل و شهرستان هریس، از سمت شرق با استان اردبیل، از سمت غرب با شهرستان بستان‌آباد و از سمت جنوب با شهرستان میانه هم‌مرز است.

طبق آخرین تقسیمات کشوری شهرستان سراب دارای دو بخش به نام‌های مرکزی (شامل دهستان‌های رازلیق، ابرغان، آغمیون، صائین، حومه و ملایعقوب) و مهربان (شامل دهستان‌های آلان برآغوش، اردلان و شربیان)، چهار نقطه شهری به نام‌های سراب، مهربان، شربیان و دوزدوزان و 186 آبادی است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: