پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:
عجب شیر ما - نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: دولت باید بیش از سابق از کمیته امداد حمایت کند زیرا در شرایط فعلی با رکود بی‌سابقه، بیکاری، عدم‌حمایت جدی از تولید و بی‌توجهی به معیشت روستاییان، مهاجرت بی‌رویه و افزایش طلاق مواجه هستیم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، محمد اسماعیل سعیدی اظهار داشت: امروز مهم‌ترین نیاز کشور داشتن مدیران با روحیه انقلابی و جهادی است و باید برای این حلقه گمشده فکری اساسی اندیشه کرد.

وی افزود: مردم انتظاراتی از کمیته امداد امام خمینی دارند و جهت‌گیری جدید کمیته امداد به سمت مردمی بودن ضرورتی انکارناپذیر به نظر می‌رسد چراکه تنها با توکل بر خدا و تکیه‌بر مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

سعیدی ادامه داد: موسسه حمایت از مستضعفان تبریز را به‌عنوان یک الگوی موفق در کمک به مستضعفان مثال می‌زنم چرا که این موسسه با اقدامات خود و تنها حدود 30 پرسنل توانسته است در سطح بهزیستی و کمیته امداد استان خدمات قابل‌توجهی ارائه دهد و ما افتخار تبریز بدون گدا را مرهون زحمات این عزیزان می‌دانیم بنابراین پیشنهاد می‌کنم کمیته امداد امام خمینی با توجه به نفوذی که در میان آحاد مردم دارد از تجربیات این موسسه استفاده کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با تأکید بر اینکه توانمندسازی محرومین و مددجویان باید بهتر از گذشته ادامه یابد، گفت: دولت محترم باید بیش از سابق از کمیته امداد حمایت کند زیرا در شرایط فعلی با رکود بی‌سابقه، بیکاری، عدم‌حمایت جدی از تولید، خشک‌سالی، عدم توجه به اقتصاد و معیشت روستاییان و کشاورزان، مهاجرت بی‌رویه، افزایش طلاق و ... مواجه هستیم، دولت باید بیش از قبل به داد کمیته امداد امام خمینی (ره) برسد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت و مجلس باید در کنار هم این نهاد انقلابی و مهم را حمایت کنند و فقرزدایی به‌عنوان یکی از وظایف اصلی حکومت و دولت باید ادامه پیدا کند، به‌عنوان‌مثال دولت می‌تواند وام‌های معوقه فقرا و محرومین را در اولویت قرار دهد.

برچسب ها: عدم توجه ، دولت ، رکود ، حمایت ، تولید
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: