پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
عجب شیر ما - هتل 5 ستاره لاله پارک تبریز با 80 میلیون دلار سرمایه گذاری بخش خصوصی و بدون استفاده از تسهیلات و منابع دولتی ظهر امروز / سه شنبه/ با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و جمعی از مقام های محلی و سرمایه گذاران بخش خصوصی افتتاح شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، این هتل که ساخت آن هشت سال به طول انجامیده 222 اتاق، 550 تخت و هشت تالار مجزا دارد و در 17 طبقه ساخته شده است.
با افتتاح این مرکز اقامتی 5 ستاره برای 150 نفر به طور مستقیم و 5 پنج هزار نفر به طور غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.
علی پولاد، رئیس هیات مدیره شرکت لاله پارک تبریز در آئین افتتاح این مرکز اقامتی اظهار کرد: تا کنون چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت مجموعه لاله پارک تبریز متشکل از مرکز خرید و هتل 5 ستاره هزینه شده است.
وی از جمله ویژگی های هتل 5 ستاره لاله پارک را هدر نرفتن فضای فیزیکی اعلام کرد و افزود: بر اساس آمار موجود هر سال 6 میلیون نفر از هموطنان ما از مناطق مختلف کشور از مرکز خرید لاله پارک تبریز دیدن و خرید می کنند و می توانند از امکانات این هتل بهره مند شوند.

*** 2018 میلادی فرصتی برای معرفی نگین ایران به جهانیان است
شهردار تبریز با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 میلادی گفت: سال 2018 میلادی فرصتی مغتنم برای معرفی نگین ایران/ تبریز/ به جهانیان است.
صادق نجفی از افتتاح مرکز همایش های بین المللی تبریز در بهمن سال جاری به همت شهرداری این شهر اشاره کرد و افزود: شهرداری تبریز توجه ویژه ای به بهش گردشگری دارد و در عرض یک ماه گذشته بیش از 40 میلیارد ریال برای ساماندهی بازار تبریز و دو کمال و سایر بناهای تاریخی هزینه کرده است.
وی با اشاره به افتتاح مجموعه ستاره باران و هتل لاله پارک تبریز در روز جاری گفت: این دو مجموعه با استفاده از سرمایه بخش خصوصی و بدون استفاده از تسهیلات دولتی راه اندازی شده است و به زودی یکی از بزرگترین طرح های تفریحی و اقتصادی استان با 15 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خارجی به بهره برداری می رسد.
وی از اراده راسخ مردم آذربایجان شرقی سخن به میان آورد و افزود: مردم این استان برای معرفی این نگین کشور/تبریز/ در سطح جهانی اراده کرده اند.
وی جذب سرمایه های بخش خصوصی برای توسعه روزافزون شهر تبریز را خواستار شد و گفت: همدلی و هماهنگی مهم ترین اصل توسعه بوده و این مهم در آذربایجان شرقی از سوی مدیریت ارشد استان ایجاد شده است.
شهر تبریز با یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای مورد علاقه گردشگران داخلی و خارجی است؛ این شهر از سوی اجلاس کشورهای اسلامی به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 میلادی انتخاب شده است.
برچسب ها: هتل ، لاله پارک ، تبریز ، افتتاح
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: