شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
عجب شیر ما - مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از سفر مسعود سلطانی‌‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به منظور افتتاح هتل کایا لاله پارک تبریز خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آبدار اظهار داشت : مسعود سلطانی‌فر روز سه شنبه در سفری یک روزه به تبریز علاوه بر افتتاح هتل لاله پارک تبریز، در مراسم راه‌اندازی دبیرخانه تبریز 2018 و افتتاح مجتمع تجاری تفریحی ستاره باران شرکت می‌کند.

وی یادآور شد: در مراسم افتتاح دبیرخانه تبریز 2018 در خانه حیدرزاده از لوگوی تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 رونمایی خواهد شد و در ادامه تفاهمنامه سه جانبه میان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استانداری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز به امضا خواهد رسید.

آبدار گفت: معاون رئیس‌جمهور در ادامه سفر خود پس از افتتاح مجتمع تجاری ‌ـ تفریحی ستاره باران در محل هتل لاله پارک حضور خواهد یافت تا در مراسم افتتاحیه این هتل شرکت کند.

وی افزود: هتل کایا لاله پارک که با سرمایه‌گذاری خارجی و مطابق با استاندارهای برتر بین‌المللی ساخته شده است، از مزایایی همچون امکان در سطح کلاس جهانی، قرار گرفتن در کنار یک مجتمع تجاری بین‌المللی، حضور کادر حرفه‌ای و آموزش دیده، چندین سالن همایش و مجموعه مجهز ورزشی نیز بهره‌مند است.

وی یادآور شد: این هتل در 16 طبقه احداث‌شده است و دارای 220 اتاق و سوئیت است. افتتاح این هتل ظرفیت اقامتی آذربایجان شرقی را به میزان 500 تخت افزایش و به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال 500 نفر را فراهم خواهد کرد.
برچسب ها: سفر ، معاون ، رئیس جمهور ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: