جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
نائب رئیس مجلس:
عجب شیر ما - نائب رئیس مجلس با بیان اینکه وقتی اشتغال نباشد، فساد و معضلات اجتماعی به وجود می‌آید، گفت: راه حل مشکلات اجتماعی در تولید و اشتغال است تا این موضوعات حل شود که در مجلس نیز برای برداشتن موانع تولید، عزم و اراده کافی وجود دارد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، مسعود پزشکیان، شامگاه یکشنبه در جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان، با تاکید بر اینکه دغدغه همه نمایندگان مردم در مجلس، رفع موانع تولید برای رونق اقتصاد و اشتغال است، اظهار داشت: هیچ مشکلی وجود ندارد که برای آن اراده و تصمیمی وجود داشته باشد ولی حل نشود.

وی با اشاره به اینکه برای حل شدن این مشکلات، علم، مشارکت، باور و اعتقاد نیاز است، افزود: با تمام وجود برای تولید، اشتغال و قطع وابستگی از خارج، بدون محدودیت تلاش خواهم کرد، چراکه جایگاه نائب رئیسی برای من مهم نیست، بلکه برای کمک به توسعه منطقه در این سمت قرار گرفته‌ام تا بخشی از مشکلات را حل کنیم.

نائب رئیس اول مجلس دهم، با بیان اینکه برای ادامه مسیر اقتصادی کشور، باید راه، نگاه و برنامه را اصلاح کنیم، تصریح کرد: فقط با حرف زدن و تصور خوب بودن اقتصاد مقاومتی نمی‌توان کاری کرد چراکه اقدام و عمل لازمه کار است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در مملکتی که تصمیمی در مورد موضوعی گرفته و به صورت دو فوریتی بدون داده و اساس و مطالعه تصویب می‌کنیم، مشکل ایجاد کرده و شرایط فعلی را به وجود می‌آوریم، تاکید کرد: باید با همکاری افراد با تجربه و بخش خصوصی، از جمله شورای گفت‌وگو، قوانین را برای رفع مشکلات تصویب کنیم که در غیر این صورت، قوانین مصوب، بر سر راه تولید و اشتغال مشکل آفرینی خواهد شد.

پزشکیان، با بیان اینکه وقتی اشتغال نباشد، فساد و معضلات اجتماعی به وجود می‌آید، افزود: راه حل مشکلات اجتماعی در تولید و اشتغال است تا این موضوعات حل شود که در مجلس نیز برای برداشتن موانع تولید، عزم و اراده کافی وجود دارد و شبانه روز تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: تبریز شهر نخستین‌ها است، اولین بودن نیز باور و ایمان می‌خواهد که اگر این اراده بوجود آید، این اولین بودن دور از دسترس نیست تا جزو اولین شهرهایی باشیم که با اجرای اقتصاد مقاومتی، موضوع اقتصاد و اشتغال را حل می‌کنیم.

برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، پزشکیان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: