جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
عجب شیر ما - معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در اعتراض به عملکرد فدراسیون کشتی در برگزاری مسابقه انتخابی وزن 125 کیلوگرم تیم ملی، گفت: در این میان حق‌وحقوق پرویز هادی کشتی‌گیر آذربایجانی تضییع شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، اکبر فرج‌اللهی با اشاره به اعتراض کتبی این اداره کل برای عدم برگزاری رقابت انتخابی المپیک بین پرویز هادی و کمیل قاسمی که پیشتر به فدراسیون کشتی ارسال‌شده بود، اظهار داشت: در نامه‌ای به شخص رئیس فدراسیون کشتی و رونوشت آن به مسؤولین وزارتی، ضمن اعلام اعتراض برای برگزاری رقابت انتخابی در وزن 125 کیلوگرم بین پرویز هادی و کمیل قاسمی، نسبت به تعیین تکلیف این وزن در المپیک طی مسابقات بین‌المللی ارمنستان نیز اعتراض کرده بودیم.

وی افزود: مقرر بود در مسابقات ارمنستان نفر برتر به المپیک اعزام شود که متأسفانه بر اساس تصمیم دوباره شورای فنی، مسابقه انتخابی برگزار و حقوق پرویز هادی ضایع شد.

فرج‌اللهی ادامه داد: فدراسیون کشتی نیز در نامه‌ای علل برگزاری رقابت انتخابی را اعلام کرده بود، اما ما همچنان پیگیر موضوع هستیم.

وی در خصوص مفاد نامه فدراسیون کشتی، گفت: در این نامه آمده است متأسفانه باوجود حضور این قهرمانان در مسابقات بین‌المللی مختلف ازجمله کسب سهمیه ریو توسط کمیل قاسمی و مقام نخست پرویز هادی در ارمنستان، عملکرد هر دو کشتی‌گیر نتوانسته نظر کادر فنی را جلب کند و بعد از مسابقات جهانی آمریکا مبنای ارزیابی رقابت‌های ارمنستان بود، نه برتری رده‌بندی در مسابقات! و تکلیف نماینده این وزن در المپیک را باید رقابت انتخابی باشد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: