يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
عجب شیر ما - رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در عیادت از ' بیوک صباغ ' پیشکسوت و پدر فوتبال تبریز و آذربایجان که در بستر بیماری است، گفت: خدمات و تلاش های بی وقفه و ماندگار ایشان در فوتبال تبریز هرگز فراموش نخواهد شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، شهرام دبیری روز سه شنبه در این عیادت، رسیدن به رکوردهای صباغ برای فوتبالیست‌های امروزی را غیرممکن دانست و افزود: صباغ از پیشکسوتانی است که هم در دوران بازیکنی قهرمانی ‌های متعددی برای فوتبال تبریز به ارمغان آورده و هم در دوران مربیگری تیم منتخب آذربایجان ‌شرقی را به مقام دوم ایران رسانده است.
وی اظهار کرد: صباغ علاوه بر توانایی های فنی و عملی در فوتبال، به لحاظ اخلاق و معرفت نیز سرآمد مربیان ورزشی و فوتبال تبریز بوده و شاگردان زیادی را هم به فوتبال کشور معرفی کرده است.
دبیری، ابراز امیدواری کرد صباغ هر چه سریع تر سلامتی خود را باز یابد و شاهد حضور پیشکسوت فوتبال تبریز در محافل ورزشی باشیم.
وی، آمادگی خود و مجموعه پزشکی‌ دبیری را برای هرگونه همکاری در جهت تسریع بهبودی بیوک صباغ اعلام کرد.
' بیوک صباغ ' متولد سال 1315 در تبریز جزو نخستین فوتبالیست های آذربایجان است که در دهه 1340 به عنوان اولین بازیکن شهرستانی به تیم ملی دعوت شد و سال ها به عنوان بازیکن و مربی در خدمت تیم های مختلف تبریز بوده است.
وی صاحب 10 عنوان اول تا سوم فوتبال ایران در دوران بازیکنی بوده و در دوران مربیگری نیز کارنامه موفقی را همراه با تیم های تراکتورسازی، ماشین سازی و منتخب آذربایجان شرقی در لیگ قدس داشته است.
پدر فوتبال تبریز از حدود دو ماه قبل با انجام دو عمل جراحی، از ناراحتی دستگاه گوارشی رنج می برد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: