پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد:
عجب شیر ما - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی در راستای حمایت از تولیدات داخلی از تخصیص وام به کشاورزان متقاضی تراکتور سنگین خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، کریم مهری روز یکشنبه در حاشیه مراسم تحویل دومین محموله تراکتورهای سنگین، به بزرگ‌ترین مجموعه کشت و صنعت و دامپروری کشور (مغان) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: وزارت کشاورزی با تعیین خط اعتباری ویژه حمایت‌های لازم را در خصوص توسعه مکانیزاسیون در کشور انجام داده است.
وی افزود: ما ضمن حمایت از مدیران و متخصصان گروه صنعتی تراکتورسازی ایران که با اقدام جهادی خود و برای خودکفایی و قطع وابستگی کشور، اقدام به تولید محصول جدید (تراکتور سنگین با150 اسب بخار) کردند، اعلام می‌کنیم که کشاورزانی که دارای زمین‌های بزرگ هستند برای خرید این تراکتورها معرفی و تسهیلات ویژه 80 درصدی به آنها اختصاص داده می شود.
این گزارش حاکی است، تولید انبوه تراکتور مدل ITM1500 با 2 دیفرانسیل دارای 150 اسب بخار قدرت، در پایان سال 1394 در تراکتورسازی تبریز آغاز شد.
این تراکتور 6 سیلندر با قابلیت توربو شارژ دارای گیربکس سنکرون و خزشی، سامانه هیدرولیکی، فرمان هیدرو استاتیک، 12 دنده جلو و پنج دنده عقب بوده و با رعایت استانداردهای آرگونومیک تولید شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: