جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
عجب شیر ما - اعضای هیات مدیره سابق سایپا خبر روزنامه ایران مبنی بر پرداخت پاداش ۶۰۰ میلیونی به این اعضا در سال‌های ۸۷ و۸۸ را تکذیب کردند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، اعضای هیات مدیره سابق سایپا در واکنش به خبر روزنامه ایران درباره پاداش ۶۰۰ میلیونی اعضای هیات مدیره سابق سایپا در نامه ای خطاب به مدیر مسئول این روزنامه با شفاف سازی نسبت به حقوق و پاداش‌ پرداختی به اعضای هیات مدیره، اعلام کردند: «پرداخت پاداش ۶۰۰ میلیونی به اعضای هیات مدیره سایپا در سال‌های ۸۷ و۸۸ قویا تکذیب می‌شود». متن این نامه بدین شرح است: 

«مدیر مسئول محترم روزنامه ایران
باسلام؛
پیرو درج مطلب پاداش ۶۰۰میلیون اعضای هیئت مدیره سایپا در سال ۸۷ و۸۸لطفا طبق قانون مطبوعات نسبت به در درج تکذیبیه ذیل اقدام فرمائید.
خبر فوق وپرداخت پاداش ۶۰۰میلیونی به اعضای هیات مدیره سایپا در سالهای ۸۷ و۸۸ قویا تکذیب می شود .لازم به ذکر است که  عدد ذکر شده (۳۰۰ میلیون) در صورت مالی سایپا مصوب مجمع عمومی شرکت سایپا ،عددی است که به سهامداران حقوقی(سازمان گسترش،شستا،گروه بهمن) پرداخت می شود و سهامداران حقوقی طبق سیاستهای  ابلاغی از آن مبلغ ،مبلغی را به اعضای حقیقی اختصاص می دهد که طبق ابلاغ وقت سازمان گسترش به شرکتهای زیر مجموعه حداکثر پاداش مصوب برای اعضای غیرموظف۱۰ و موظف۲۰ ومدیرعامل ۳۰ میلیون تومان در سال بوده است که کمتر از ۵درصد عدد ذکر شده آن رسانه می باشد.
لازم به ذکر است برخی از اعضا همین مبلغ را نیز دریافت ننموده اند که مدارک آن در اسناد مالی سازمان گسترش موجود می باشد.
هیات مدیره وقت شرکت سایپا
محمد کمانی-وحید دستجردی- افشین روغنی- مهرداد بذرپاش- علی ملک»

برچسب ها: تکذیب ، پاداش ، کلان ، سایپا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: