پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
فرماندار بناب:
عجب شیر ما - فرماندار بناب گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی درشهرستان بناب تشکیل شده و اولویت اول آن افزودن بر توان تولید واحدهای تولیدی است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر،ولی الله فرج اللهی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور سردار محسن ایران زاد مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت شمال غرب کشور تشکیل یافته بود، همچنین اظهارکرد: اگر دشمن را در خارج از مرزهای کشور مهار نکنیم چه بسا فردا این جنگ به داخل مرزهای ما کشیده شود.

وی سپس از تشکیل ستاد پشتیبانی مدافعان حرم به ریاست امام جمعه در شهرستان بناب خبرداد و افزود: تمام مسئولین شهرستان عضو ستاد پشتیبانی مدافعان حرم هستند و تمام مسئولین باید با شرکت در کمیته های مختلف این ستاد ماهانه گزارش عملکرد خود را به ستاد ارائه نمایند.

فرماندار بناب با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور گسترده مردم و مسئولین در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس اظهارکرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان تشکیل یافته است و به دنبال ابلاغیه دولت قریب به یک ماه است این قرارگاه در سطح شهرستان تشکیل و اولویت اول این کارگروه بررسی وضعیت واحدهای تولیدی است.

فرج اللهی با تأکید بر اینکه تمام مسئولین ادارات و نهادها مکلف و موظف هستند توان و ظرفیت تولید واحدهای تولیدی در شهرستان را بالا ببرند؛ تصریح کرد: هرگونه سنگ اندازی و عدم همکاری مسئولین در حل مشکلات واحدهای تولیدی قابل قبول نیست و آن مسئولی که نخواهد با این سیاست جلو برود جایگاهی در این شهرستان نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: مسئولین ادارات باید تلاش کنند تا با افزایش توان تولید واحدهای تولیدی در آخر سال لبخند رضایت را در چهره مقام معظم رهبری شاهد باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب همچنین با بیان اینکه واحدهای تولیدی زیر ۱۰۰ نفر در اولویت قرار دارند؛ گفت: هیچ اداره ای و هیچ بانکی حق قطع انشعابات و در نهایت تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارد.

فرج اللهی افزود: خوشبختانه دراین شهرستان واحد تولیدی تعطیل شده نداریم ولی هستند تعدادی که کمتر از ظرفیت خود کار می کنند.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: شش واحد تولیدی دیگر به منظور افزایش اشتغال زایی همزمان با هفته دولت امسال در شهرستان بناب مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: