جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
حاشیه‌های جلسه علنی شورای شهر تبریز
عجب شیر ما - اکرم حضرتی که اتفاقات اخیر درباره خودش را «امتحان الهی و حکمت‌آمیز» تلقی می‌کرد، ابراز امیدواری کرد که «رفع اتهام» شده و به مردم بگوید «هرگز به رأی شما خیانت نمی‌کنم».
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، پس از گذشت بیش از 3 ماه از روند قضایی و دستگیری‌های شورای شهر و شهرداری تبریز، برگی دیگر از این ماجرا امروز با حضور اکرم حضرتی در جلسه امروز شورای شهر به وقوع پیوست.

المیرا خاماچی، دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز 2 هفته گذشته پس از کلی حاشیه، با قرار وثیقه آزاد شد و در سخنان خود در شورا با توصیف وضعیت زندان و اتفاقات رخ‌داده در بازجویی‌ها، به‌تعبیری گفت: "مارأیت الّا جمیلاً..."!

اکرم حضرتی هم که پس از دستگیری المیرا خاماچی و حبیب شیری آذر سومین عضو شورای شهر بود که در جریان رسیدگی به پرونده فساد در شورا و شهرداری در نیمه فروردین‌ماه دستگیر شد و در نهایت امروز پس از گذشت بیش از 75 روز از دستگیری وی طی چند روز گذشته با قرار وثیقه آزاد شد.

حضرتی که از زمان انتخابات شورای شهر و از پوسترهای تبلیغاتی خود، نام «بانوی اول فرهنگ» را یدک می‌کشد، در حالی به کرسی خود در شورای شهر بازگشت که دو هفته پیش نیز المیرا خاماچی به شورای شهر تبریز بازگشته بود.

اکرم حضرتی بر کرسی علاءالدین نورمحمدزاده، عضو علی‌البدل شورای شهر که هفته گذشته پس از ساعتی از تحلیف خود از سمت عضویت در شورای شهر استعفا داد نشست، سخنان خود را مانند المیرا خاماچی با قرائت آیه‌ای از قرآن و شعر عجین کرد.

اکرم حضرتی که اتفاقات اخیر درباره خودش را «امتحان الهی و حکمت‌آمیز» تلقی می‌کرد، ابراز امیدواری کرد که «رفع اتهام» شده و  به مردم بگوید «هرگز به رأی شما خیانت نمی‌کنم».

پس از حضرتی نیز جعفر مدبر نیز لب به انتقاد از مسئولان قضایی استان گشود و گفت: «دادگستری به‌صراحت به ما پاسخ دهد، چرا چندین ماه با حیثیت افراد بازی می‌کنید؟».

پس از پایان جلسه نیز با وجود خروج بخش عمده‌ای از اعضای شورای شهر، تعدادی از اعضای موسوم به اکثریت شورای شهر که تعدادشان به‌اندازه انگشتان یک دست نمی‌رسید، با اکرم حضرتی به‌صورت خصوصی به گفت‌وگو پرداختند و انتظار خبرنگاران برای گفت‌وگو با رئیس سابق کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز، بی‌نتیجه ماند.

اعضای دستگیر شده شورا به‌قول یکی از مقامات ارشد قضایی استان، باید قبل از اینکه حکم قضایی آنها را از حضور در مسند شورا منع کند، خود برای احترام به رأی مردم کنار کشیده و اجازه خدمتگزاری را به سایر اعضای شورا بدهند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: