شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
رئیس شورای شهر تبریز:
عجب شیر ما - رئیس شورای شهر تبریز گفت: بنده از بروز مسائل اخیر در شورای شهر که منجر به آسیب به مجموعه شهرداری و شورا و کاهش اعتماد مردم شد، بار دیگر عذرخواهی می‌کنم.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، شهرام دبیری در جلسه امروز شورای شهر تبریز، با عذرخواهی از دستگیری‌های اخیر در شورای شهر و شهرداری تبریز، اظهار داشت: بنده از بروز مسائل اخیر در شورای شهر که منجر به آسیب به مجموعه شهرداری و شورا و کاهش اعتماد مردم شد، بار دیگر عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: فساد اداری مخصوص شهرداری و شورای شهر تبریز نیست و بر اساس اعلام آمار سازمان‌های بین‌المللی شفافیت سازی اداری، ایران با رتبه 133 هم‌ردیف قزاقستان و روسیه است.

رئیس شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: در میان کشورهای منطقه قطر و امارات با رتبه 27 ، ترکیه جایگاه بهتری نسبت به ما داراست و البته از کشورهای جمهوری آذربایجان و پاکستان رتبه بهتری داریم.

وی با تأکید بر مقابله با مفاسد، افزود: باید بررسی کنیم و این مسئولیت تنها یک شخص نیست و همه نهادها و سازمان‌ها باید تلاش کنند تا جلوی فساد و انتفاع شخصی گرفته شود.

دبیری با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم ساختار را اصلاح کنیم، گفت: بایستی با آسیب‌شناسی اتفاقات اخیر در تبریز و سایر شهرها با عهد جمعی در پیشگیری از این اتفاقات قدم برداریم.

وی افزود: امیدوارم در جهت اتحاد هرچه بیشتر شورا و ترمیم آسیب‌ها اقدامات خوبی انجام دهیم.

برچسب ها: دبیری ، شهرداری ، شورا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: