پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
عجب شیر ما - مسوول کمیته امداد امام (ره) عجب شیر گفت: خیران این شهرستان از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون به ارزش 210 میلیون ریال سبد کالا، غذای گرم و افطاری در بین خانواده مددجویان این کمیته توزیع کرده اند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، علاوه بر اینکه سبد کالای رمضان برای 230 خانوار و 700 پرس غذای گرم در بین مددجویان توزیع شده ، نیکوکاران این شهرستان هم در مساجد برای خانواده های نیازمند افطاری داده اند.
وی با اشاره به اینکه ارزش هر سبد کالا 700 هزار ریال بود، یادآوری کرد: هر کدام از این سبدها شامل یک کیسه برنج، یک عدد مرغ و یک عدد روغن سه کیلویی است.
مسوول کمیته امداد عجب شیر با اشاره به اینکه 160 نفر کودک یتیم در این شهرستان زندگی می کنند، اظهارکرد: خیران هر سال در ماه مبارک رمضان سهم بسزایی در کمک به ایتام و اطعام و افطاری مددجویان این شهرستان به عهده دارند که این کمک ها در قالب طرح های اطعام نیازمندان به دست آنان می رسد.
عابدی، ادامه داد: دلجویی و همدردی با فقرا و نیازمندان در این ماه پر خیر و برکت، ترویج فرهنگ احسان، انفاق و ایجاد زمینه مساعد برای حمایت و مساعدت از اهداف این اداره است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: