جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
در جاده اهر ـ کلیبر
عجب شیر ما - مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: ظهر امروز برخورد پیکان و نیسان در جاده اهر ـ کلیبر مرگ یک نفر و مصدومیت دو نفر دیگر را به دنبال داشت.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حبیب حسینقلی‌زاده امروز با بیان اینکه ظهر امروز ساعت 12:20 در پی برخورد دو خودرو پیکان و نیسان در کیلومتر 40 جاده اهر - نیسان دو پایگاه اورژانس 115 را به محل حادثه کشاند، گفت: با اعلام حادثه به اپراتوری شهرستان اهر، تکنسین‌های پایگاه‌های مجیدآباد و هوراند به محل حادثه اعزام شدند تا به وضعیت مصدومان حادثه رسیدگی کنند.

وی با تأکید بر اینکه با رسیدن تکنسین‌های اورژانس 115 به محل حادثه از فوت یک تن و مصدومیت دو تن دیگر خبر دادند، گفت: مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات درمانی و پیش بیمارستانی توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال داده شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی افزود: انجام اقدامات برای مصدومان حوادث ترافیکی باید با آگاهی کامل و توسط افراد دوره دیده و دانشگاهی انجام شود و انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط افراد غیر دوره دیده منجر به صدمات جبران‌ناپذیر برای مصدوم می‌شود.


برچسب ها: تصادف ، اهر ، تبریز ، فوت
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: