شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
نماینده مردم تبریز در مجلس عنوان کرد
عجب شیر ما - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم گفت: یقین دارم فراکسیون ‌آذری‌زبان‌ها می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های مختلف مجلس نقشی تاثیرگذار و چشم‌گیر داشته باشد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، احمد علیرضابیگی در گفت‌و‌گو  با اشاره به برگزاری نخستین نشست فراکسیون نمایندگان ترک‌زبان مجلس دهم با حضور بیش از 60 نفر از منتخبین مردم، اظهار داشت: من و 4 نفر از همکارانم از حوزه‌های انتخابیه تهران، ارومیه، مشکین‌شهر و خدابنده به عنوان اعضای هیات رئیسه موقت این فراکسیون انتخاب شدیم.

وی با اشاره به 103 رای فراکسیون امید به محمدرضا عارف در انتخاب رئیس مجلس شورای اسلامی،‌ ابراز کرد: همدلی و همراهی همکاران ترک در مجلس شورای اسلامی باعث شد آقای پزشکیان بتواند با رای قاطع 154 نفر از نمایندگان به عنوان نائب رئیس اول مجلس انتخاب شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از اعلام رای آقای پزشکیان، یکی از نمایندگان شاخص فراکسیون امید به این نتیجه رسیده بود در صورت رقابت پزشکیان با آقای لاریجانی، قطعا وی می‌توانست در صندلی ریاست مجلس تکیه بزند.

عضو هیات رئیسه موقت فراکسیون ترک‌زبان‌های مجلس دهم رسالت این فراکسیون را ایجاد وفاق و همدلی بیشتر در بین جمعی از نمایندگان فارغ از هر تفکر جناحی برای ایفای نقش ملی استان‌های کشور و توزیع عادلانه منابع دانست و گفت: یقین دارم فراکسیون می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های مختلف مجلس نقشی تاثیرگذار و چشم‌گیر داشته باشد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: امیدوارم فراکسیون بتواند در انتخاب روسا و اعضای 14 کمیسیون‌ تخصصی مجلس نیز تاثیر موثری داشته باشد.

آمادگی به حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس دهم دارم

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: برای حضور در کمیسیون اقتصادی اعلام آمادگی کرده‌ام و بر انتخاب خود نیز پافشاری کرده‌ام.
 
احمد علیرضابیگی خبر از برگزاری نشستی با حضور نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی و جمعی از متقاضیان حضور در این کمیسیون داد و گفت: در آن نشست با اشاره به فعالیت جمع کثیری از آذربایجانی‌ها در معادلات اقتصادی و تجاری کشور به پیگیری مشکلات و رفع موانع بازرگانان و کارآفرینان با استفاده از ظرفیت کمیسیون تاکید کردم.

برچسب ها: علیرضا بیگی ، مجلس ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: